Analityk/czka danych

Analityk/czka danych

Miejsce pracy: Warszawa

Szukamy Analityka / Analityczki danych, który/a dołączy do naszego zespołu i będzie z razem z nami napędzał danymi wiele różnych obszarów digitalu.

Obowiązki:

  • analiza danych w oparciu o dane Google Analytics, aplikacji mobilnych, Google BigQuery oraz okazjonalnie CRM klientów.
  • wizualizacja danych w narzędziach typu Google Data Studio czy Power BI,
  • wsparcie zespołu w planowaniu, testowaniu i wdrażaniu rozwiązań analitycznych na stronach internetowych i w aplikacjach w narzędziach typu Google Tag Manager, Firebase, Google Analytics,
  • wsparcie w pracach nad modelami atrybucji, zaawansowanymi segmentacjami użytkowników, automatyzacją raportowania wewnątrz firmy i dla klientów,
  • udział w rozwoju nowych, niestandardowych narzędzi analitycznych.

Oferujemy:

  • pracę z dużymi międzynarodowymi klientami i ciekawymi wyzwaniami, które sam / a będziesz mógł / mogła tworzyć,
  • stały kontakt z nowymi technologiami, możliwość pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń,
  • naukę narzędzi typu Google Cloud Platform, Google Analytics 4, AppsFlyer, Firebase, modele atrybucji, Marketing Mix Modelling,
  • zdobywanie doświadczenia w nowoczesnym, opartym o dane marketingu internetowym,
  • wsparcie merytoryczne najlepszych specjalistów,
  • stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę,
  • fantastyczny, otwarty zespół,
  • profesjonalną i kreatywną atmosferę,
  • system premiowy,
  • niepubliczną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • duży wpływ na projekty oraz rozwój firmy i działu,
  • jasną ścieżkę kariery i wsparcie przełożonego,
  • imprezy integracyjne i luźne wyjścia.

Benefity

Przyjazna i kreatywna atmosfera

Elastyczne godziny pracy

Nadgodziny to wyjątki

Praca z domu, jeśli potrzebujesz

Duża organizacja, ale nie korpo

Praca ze znanymi markami

Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy

Biuro przyjazne psom i dzieciom

Prywatna opieka medyczna

Karta Multisport

Ubezpieczenie na życie

Ekstra urlop za staż

Będziesz świetnie pasował/a jeśli:

  • potrafisz analizować, przygotowywać i wizualizować duże zbiory danych,
  • posiadasz min. 1 rok doświadczenia na stanowisku analitycznym i możesz się pochwalić jakimiś ciekawymi wnioskami,
  • wiesz czym jest Google Analytics, Google Tag Manager, współczynnik konwersji, CRM,
  • posługujesz się SQL w stopniu średniozaawansowanym,
  • znasz język R lub Python na poziomie, który pozwala Ci przyspieszyć pracę z danymi i proponować niestandardowe analizy
  • znasz Excela na poziomie średniozaawansowanym,
  • chcesz się rozwijać w analizie, modelowaniu i wizualizacji danych digitalowych,
  • gdy ktoś chce się dowiedzieć jak rozdzielić budżet wydatki na mnóstwo różnych kanałów komunikacji w Internecie myślisz, że chętnie się dowiesz jak to się robi,
  • znasz język angielski na dobrym poziomie,
  • lubisz nieformalną atmosferę i śmieszki przy biurku,
  • jesteś osobą ambitną, samodzielną, z proaktywnym podejściem do pracy, chcesz się rozwijać i wiesz, że nie ma głupich pytań.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5