Analityk Webowy / Mediowy

Analityk Webowy / Mediowy

Miejsce pracy: Warszawa

Szukamy Analityka Webowego/Mediowego do działu Analityki Digitalowej, który potrafi kreatywnie wykorzystać swoją wiedzę oraz kompetencje z obszaru analizy danych do wspierania kampanii realizowanych dla naszych klientów. Będziesz współpracować z zespołem utalentowanych osób z różnych działów dla dużych, znanych firm oraz będziesz miał/‑a realny wpływ na ich biznes.

Jeśli dobrze się czujesz w pracy z dużymi zbiorami danych, potrafisz je analizować i zgrabnie przełożyć na konkretne wnioski biznesowe, to może być praca, której szukasz.

Jakie będą Twoje podstawowe zadania:

  • optymalizacja współczynnika konwersji oraz wybranych parametrów działań digitalowych,
  • monitoring digitalowych KPI, przebiegu kampanii marketingowych oraz zachowania użytkowników w serwisach internetowych,
  • implementacja kodów śledzących poprzez systemy do zarządzania tagami typu Google Tag Manager; przygotowywanie raportów i dashboardów,
  • formułowanie wniosków i rekomendacji opartych o dane; ocena efektów wdrożonych rekomendacji,
  • formułowanie hipotez i testy A/B,
  • łączenie danych z narzędzi analityki webowej z innymi źródłami danych,
  • przygotowywanie syntetycznych podsumowań w postaci czytelnych dashboardów i zwięzłych prezentacji z insightami, wnioskami i biznesowymi rekomendacjami,
  • praca w środowisku Google Analytics 360 Suite.

Benefity

Przyjazna i kreatywna atmosfera

Elastyczne godziny pracy

Nadgodziny to wyjątki

Praca z domu, jeśli potrzebujesz

Duża organizacja, ale nie korpo

Praca ze znanymi markami

Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy

Biuro przyjazne psom i dzieciom

Prywatna opieka medyczna

Karta Multisport

Ubezpieczenie na życie

Ekstra urlop za staż

Czego wymagamy:

  • doświadczenia w optymalizacji współczynnika konwersji,
  • silnych kompetencji w obszarze analizy i interpretacji danych, wnioskowania oraz tworzenia rekomendacji,
  • bardzo dobrej znajomości Google Analytics i Google Tag Managera,
  • znajomości narzędzi typu Hotjar/Visual Website Optimizer,
  • rozwiniętych kompetencji interpersonalnych i umiejętności prowadzenia prezentacji,
  • minimum roku doświadczenia w podobnej roli,
  • znajomość JavaScript, HTML.

Co będzie dodatkowym atutem:

  • doświadczenie w realizacji testów A/B,
  • znajomość R lub Python połączona z doświadczeniem modelowaniu danych,
  • znajomość Adobe Analytics,
  • znajomość SQLa,
  • doświadczenie w pracy z narzędziami Marketing Automation.
Aplikuj
Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5