Communications & Business Manager

Communications & Business Manager

Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś/-aś. Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.

Dajemy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy, jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.

Kogo szukamy? Nieprzeciętnych pasjonatów i pasjonatek marketingu z pozytywnym nastawieniem.

Teraz czas na konkrety.

Twoje zadania:

  • Kształtowanie dobrych relacji z klientami – bieżąca komunikacja, bycie głównym punktem kontaktu/ partnerem.
  • Współtworzenie strategii mediowych i komunikacyjnych dla obecnych klientów.
  • Prowadzenie i rozwijanie wielokanałowej kampanii z uwzględnieniem celów biznesowych klienta.
  • Koordynowanie pracy zespołu specjalistów i organów współpracujących do osiągnięcia założony KPI mediowych i celów biznesowych.
  • Raportowanie wyników – analiza danych, wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji dotyczących dalszych działań.
  • Dzielenie się wiedzą – prowadzenie szkoleń, publikacje merytoryczne.
  • Analiza i optymalizacja rentowności prowadzonych projektów.
  • Rozliczanie projektów.

Benefity

Przyjazna i kreatywna atmosfera

Elastyczne godziny pracy

Nadgodziny to wyjątki

Praca z domu, jeśli potrzebujesz

Duża organizacja, ale nie korpo

Praca ze znanymi markami

Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy

Biuro przyjazne psom i dzieciom

Prywatna opieka medyczna

Karta Multisport

Ubezpieczenie na życie

Pasujesz do nas jeśli:

  • Masz wiedzę na temat działania wszystkich kanałów digital marketingu, ich roli w ścieżce użytkownika oraz ich wpływu na cele biznesowe klienta.
  • Rozumiesz działanie różnych modeli atrybucji.
  • Umiesz przygotowywać analizy konkurencji i wyciągać wnioski z działań konkurencji.
  • Umiesz myśleć strategicznie i mediowo.
  • Znasz Google Analytics, Doubleclick Campaign Managera/Adforma na poziomie pozwalającym na samodzielne wyciąganie wyników z kampanii i analizowanie kluczowych dla kampanii wskaźników.
  • Korzystałeś/korzystałaś z narzędzi do analizy konkurencji: Adreal, Adreport, SimiliarWeb, Gemius Megapanel, WARC.
  • Znasz język angielski na poziomie B2.
  • Jesteś proaktywny (-a) oraz umiesz rozwiązywać problemy.
  • Możesz się pochwalić dobrą organizacją pracy – umiejętnością układania priorytetów, pracy pod presją czasu.
  • Jesteś zorientowany (-a) na klienta i wynik biznesowy.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5