Digital Media Planner

Digital Media Planner

Miejsce pracy: Warszawa (hybrydowo)

Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.

Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy, jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.

Teraz czas na konkrety:

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi klientów, w tym bezpośrednia odpowiedzialność za osiągane efekty;
  • Planowanie i zakup mediów w modelach CPM, CPC, CPL, CPO, CPS dla kampanii;
  • Uruchamianie kampanii digital, koordynacja materiałów oraz kreacji;
  • Optymalizacja efektywności prowadzonych kampanii;
  • Zwiększanie wyników sprzedaży w kanale digital oraz zarządzanie kluczowymi współczynnikami mierzącymi jakość;
  • Analiza ruchu i zachowania użytkowników w serwisach, przygotowanie rekomendacji dla klienta;
  • Regularny kontakt z wydawcami reklamowymi i wydawcami w celu optymalizacji wyników kampanii, negocjacji, rozwiązywania problemów technicznych.

Z nami możesz liczyć na:

Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.

Pracę ze znanymi markami i ciekawymi wyzwaniami, które sam(a) będziesz tworzyć.

Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i różnorodnym projektom.

Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.

Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.

Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu.

Brak dress code’u.

Pracę w modelu hybrydowym.

Co musisz umieć, by usłyszeć od nas IT’S A PERFECT MATCH:

  • Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Znasz narzędzia digitalowe i masz wiedzę z zakresu SEM, programmatic display, video, afiliacji, content marketingu;
  • Masz analityczny umysł i wykazujesz się odwagą w proponowaniu niestandardowych rozwiązań;
  • Posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu strategii performance;
  • Znasz dobrze Google Analytics oraz podstawowe zagadnienia z obszaru web analityki;
  • Masz w sobie dużo pozytywnej energii, a co najważniejsze – lubisz ludzi;
  • Jesteś samodzielną i proaktywną osobą.

Dlaczego warto dołączyć do K2?

  • Nie sprowadzamy naszej pracy do sztywnych, korporacyjnych ram. W K2 możesz być sobą, pracując z ludźmi, którzy cenią nieformalną atmosferę, humor i mają dystans do siebie.
  • Możesz liczyć na swobodę w działaniu. Dla nas istotny jest przede wszystkim efekt Twojej pracy.
  • Dajemy Ci zielone światło na realizację Twoich pomysłów. Chcemy, żebyś miał(a) realny wpływ na rozwój firmy i czuł(a) sens wykonywanej pracy.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5