Digital Media Specialist

Digital Media Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Aplikuj jeżeli:

  • potrafisz pracować w zespole,
  • planowałeś kampanie internetowe,
  • masz co najmniej roczne doświadczenie w pracy w interaktywnym dziale agencji mediowej,
  • orientujesz się jakie są wydatki na reklamę w Polsce oraz wiesz ilu jest internautów,
  • potrafisz korzystać z formuł w Excelu oraz liczysz w pamięci proporcje,
  • wiesz czym jest programmatic i potrafisz wykorzystać go w codziennej pracy,
  • interfejs programatyczny nie jest Ci obcy,
  • orientujesz się w najnowszych trendach reklamowych i wiesz w którą stronę zmierza reklama,
  • mówisz / czytasz po angielsku.

Benefity

Przyjazna i kreatywna atmosfera

Elastyczne godziny pracy

Nadgodziny to wyjątki

Praca z domu, jeśli potrzebujesz

Duża organizacja, ale nie korpo

Praca ze znanymi markami

Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy

Biuro przyjazne psom i dzieciom

Prywatna opieka medyczna

Karta Multisport

Ubezpieczenie na życie

Ekstra urlop za staż

Oferujemy:

  • „Work-hard, play-hard atmosphere”,
  • ciągły kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość stałego pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń,
  • poszerzanie zakresu i skali prowadzonych projektów,
  • stałą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
  • przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole.
Aplikuj
Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5