Junior programmatic specialist

Junior programmatic specialist

Miejsce pracy: Warszawa/Zdalnie

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Praca przy tworzenie strategii działań kampanii Programmatic dla naszych klientów.
  • Udział w tworzeniu media planów z kanału Programmatic.
  • Udział w planowaniu oraz nadzór nad kampaniami online (wraz z optymalizacją).
  • Monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów.
  • Tworzenie analiz danych i raportowanie wyników kampanii.

Z nami możesz liczyć na:

Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.

Pracę ze znanymi markami i ciekawymi wyzwaniami, które sam(a) będziesz tworzyć.

Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i różnorodnym projektom.

Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.

Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.

Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu.

Brak dress code’u.

Pracę w modelu hybrydowym.

Będziesz idealnym kandydatem/tką, jeśli:

  • Chcesz się uczyć przy realizacji kampanii w obszarze Programmatic Buying.
  • Chcesz zdobywać doświadczenie z platformami DSP (np. dv360, adform).
  • Znasz podstawy MS Office.
  • Słyszałeś o takich narzędziach jak: Google Analytics, Campaign Manager (mile widziane).
  • Jesteś otwarty na bezpośrednią współpracę z klientem.
  • Twoimi mocnymi stronami są odpowiedzialność oraz terminowość.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5