Programmatic specialist

Programmatic specialist

Miejsce pracy: Warszawa/Zdalnie

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Tworzenie strategii działań kampanii Programmatic dla naszych klientów.
  • Przygotowanie media planów z kanału Programmatic.
  • Samodzielne planowanie oraz nadzór nad kampaniami online (wraz z optymalizacją).
  • Monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów.
  • Tworzenie analiz danych i raportowanie wyników kampanii.

Benefity

Przyjazna i kreatywna atmosfera

Elastyczne godziny pracy

Nadgodziny to wyjątki

Praca z domu, jeśli potrzebujesz

Duża organizacja, ale nie korpo

Praca ze znanymi markami

Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy

Biuro przyjazne psom i dzieciom

Prywatna opieka medyczna

Karta Multisport

Ubezpieczenie na życie

Ekstra urlop za staż

Będziesz idealnym kandydatem, jeśli:

  • Masz doświadczenie realizacji kampanii w obszarze Programmatic Buying.
  • Masz doświadczenie w pracy/Bardzo dobrze znasz przynajmniej platformy DSP (np. dv360, adform).
  • Dobrze znasz MS Office.
  • Znasz takie narzędzia jak: GA, DCM (mile widziane).
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem.
  • Twoimi mocnymi stronami są odpowiedzialność oraz terminowość w realizacji zadań.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5