Senior Programmatic Specialist

Senior Programmatic Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Tworzenie strategii i planowanie mediów w kanale programmatic buying.
  • Prowadzenie i optymalizacja kampanii za pomocą panelu DV360 i Adform.
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz budowanie relacji z wydawcami.
  • Tworzenie raportów, prezentacji i analiz mediowych.
  • Rozwój i wsparcie mniej doświadczonych członków zespołu.
  • Praca nad rozwojem oferty i współtworzenie nowych rozwiązań.

Z nami możesz liczyć na:

Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.

Pracę ze znanymi markami i ciekawymi wyzwaniami, które sam(a) będziesz tworzyć.

Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i różnorodnym projektom.

Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.

Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.

Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu.

Brak dress code’u.

Pracę w modelu hybrydowym.

Będziesz idealnym kandydatem/tką, jeśli:

  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze planowania i zakupu mediów online.
  • Znajomość rynku reklamy online oraz ekosystemu programatycznego.
  • Analityczny umysł i łatwość w pracy z liczbami.
  • Umiejętności prezentacyjne.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5