(Senior) Programmatic Specialist

(Senior) Programmatic Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii internetowych.
  • Zakup mediów i budowanie relacji z wydawcami.
  • Obsługa kampanii programmatic.
  • Tworzenie raportów, prezentacji i analiz mediowych.

Benefity

Przyjazna i kreatywna atmosfera

Elastyczne godziny pracy

Nadgodziny to wyjątki

Praca z domu, jeśli potrzebujesz

Duża organizacja, ale nie korpo

Praca ze znanymi markami

Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy

Biuro przyjazne psom i dzieciom

Prywatna opieka medyczna

Karta Multisport

Ubezpieczenie na życie

Ekstra urlop za staż

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w obszarze planowania i zakupu mediów online.
  • Znajomość rynku reklamy online oraz ekosystemu programatycznego.
  • Analityczny umysł i łatwość w pracy z liczbami.
  • Umiejętności prezentacyjne.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5