Web Analyst (Customer Experience)

Web Analyst (Customer Experience)

Miejsce pracy: Warszawa (hybrydowo)

Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.

Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.

Teraz czas na konkrety:

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Obsługa narzędzi analityki webowej (w tym Adobe Analytics): analizowanie danych i opracowywanie wskaźników zależnie do potrzeb biznesowych.
  • Przygotowywanie dashboardów dla kampanii oraz dedykowanych aktywności online klienta.
  • Tworzenie rekomendacji na bazie otrzymanych wyników (UX i konwersja).
  • Obsługa narzędzia Hotjar – analiza i raportowanie wyników.
  • Przygotowywanie rozwiązań do A/B testów i testowania nowych wdrożeń na stronach klientów.
  • Analiza konwersji na stronie, rekomendowanie rozwiązań poprawiających konwersję.
  • Testowanie tagowania stron i wypalania się eventów na stronach. Wpinanie nowych kodów śledzących.
  • Rozwiązywanie problemów związanych ze zbieraniem eventów (współpraca z działem IT).

Z nami możesz liczyć na:

Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.

Pracę ze znanymi markami i ciekawymi wyzwaniami, które sam(a) będziesz tworzyć.

Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i różnorodnym projektom.

Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.

Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.

Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu.

Brak dress code’u.

Pracę w modelu hybrydowym.

Co musisz umieć, by usłyszeć od nas IT’S A PERFECT MATCH:

  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w analityce webowej, w tym w tworzeniu niestandardowych raportów i dashboardów.
  • Interesuje Cię tematyka customer experience, personalizacji i optymalizacji konwersji.
  • Znasz i rozumiesz różne wymiary i metryki kampanii marketingowych, zachowania użytkowników na stronie i konwersji na stronie.
  • Znasz narzędzia do tagowania stron, rozumiesz jak działają kody marketingowe i analityczne. Umiesz implementować je na stronie.
  • Sprawnie posługujesz się narzędziami analitycznymi (preferowane Adobe Analytics). Wiesz jak działa personalizacja na stronach internetowych w kontekście danych.
  • Potrafisz wyciągać wnioski z danych i proponować usprawnienia w obszarze konwersji na stronach internetowych.
  • Szybko się uczysz, nie boisz się nowych wyzwań.
  • Potrafisz działać w zespole projektowym.

Dlaczego warto dołączyć do K2?

  • Nie sprowadzamy naszej pracy do sztywnych, korporacyjnych ram. W K2 możesz być sobą, pracując z ludźmi, którzy cenią nieformalną atmosferę, humor i mają dystans do siebie.
  • Możesz liczyć na swobodę w działaniu. Dla nas istotny jest przede wszystkim efekt Twojej pracy.
  • Dajemy Ci zielone światło na realizację Twoich pomysłów. Chcemy, żebyś miał(a) realny wpływ na rozwój firmy i czuł(a) sens wykonywanej pracy.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5