Web Analyst

Web Analyst

Miejsce pracy: Warszawa

Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.

Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.

Szukamy analityka(-czki), który(-a) razem z nami napędzi danymi świat digitalu.

Twoje zadania:

  • Analiza danych w oparciu o dane Google Analytics, aplikacji mobilnych, Google BigQuery oraz okazjonalnie CRM klientów.
  • Wizualizacja danych w narzędziach typu Google Data Studio czy Power BI.
  • Wsparcie zespołu w planowaniu, testowaniu i wdrażaniu rozwiązań analitycznych na stronach internetowych i w aplikacjach w narzędziach typu Google Tag Manager, Firebase, Google Analytics.
  • Wsparcie w pracach nad modelami atrybucji, zaawansowanymi segmentacjami użytkowników, automatyzacją raportowania wewnątrz firmy i dla klientów.
  • Udział w rozwoju nowych, niestandardowych narzędzi analitycznych.

Z nami możesz liczyć na:

Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.

Pracę ze znanymi markami i ciekawymi wyzwaniami, które sam(a) będziesz tworzyć.

Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i różnorodnym projektom.

Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.

Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.

Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu.

Brak dress code’u.

Pracę w modelu hybrydowym.

Pasujesz do nas, jeśli:

  • Masz około 2 lata doświadczenia w analityce webowej  (wdrażanie kodów trackujących przez Google Tag Managera, przygotowywanie measurement planów i specyfikacji dla developerów, wdrożenia i audyty Google Analytics).
  • Posiadasz doświadczenie w obszarze digitalu i e-commerce.
  • Możesz się pochwalić doskonałą znajomością Google Analytics, a pierwsze doświadczenia we wdrażaniu Google Analytics 4 masz za sobą.
  • Znasz w stopniu zaawansowanym Google Tag Managera.
  • Posiadasz podstawową znajomość Firebase i analityki aplikacji mobilnych.
  • Masz doświadczenie w pracy z jednym z narzędzi do tworzenia dashboardów: Google Data Studio / Power BI / Tableau.
  • Możesz się pochwalić podstawową lub wyższą znajomością metodologii zarządzania zgodami użytkowników.
  • Posiadasz dobrą znajomość SQLa (najlepiej doświadczenie z BigQuery) i R/Python.
  • Masz podstawową wiedzę o sposobie działania kampanii internetowych: SEM, social, programmatic.
  • Znasz na poziomie podstawowym JavaScript, HTML i CSS.
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim.
  • Posiadasz podstawową wiedzą z obszarów modelowania atrybucji, segmentacji (customer lifetime value), statystyki i data science.
  • Lubisz nieformalną atmosferę i śmieszki przy biurku.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Kasia Szmidt

Kierownik ds. Rekrutacji i EB

+48 607 105 991

katarzyna.szmidt@k2.pl

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5