Doradzimy Ci w wyborze narzędzi marketing automation. Przeanalizujemy potrzeby Twojego biznesu, porównamy funkcjonalności systemów Marketing Automation i dobierzemy rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb.
Skuteczność działań Marketing Automation polega na ciągłych testach i analizie wyników w celu wprowadzania optymalizacji. Usprawnienia dotyczą narracji, szaty graficznej, reguł komunikacji i kanałów komunikacji. Dzięki bieżącemu obserwowaniu jak segmenty klientów reagują na kampanie, możemy na bieżąco reagować wprowadzając zmiany. Rozwijamy narzędzia poprawiając ich skuteczność w generowaniu konwersji i zaangażowaniu klienta. Jednocześnie rozwijając Customer Data Platform i rozbudowując widok 360 klienta możemy prowadzić prawdziwą komunikację multichannel.
Nasz klient posiadał dużą bazę użytkowników, która wymagała aktywacji i lojalizacji. Ponad połowa zakupów online to transakcje jednorazowe. Problemem był też tzw. „churn”, czyli odpływanie klientów z biznesu.
W pierwszej kolejności zajęliśmy się segmentacją bazy klienta, aby następnie ustawić odpowiednie ścieżki komunikacji SMS oraz Email. W rezultacie, aby maksymalnie zaangażować klientów do ponownych zakupów wykorzystaliśmy wiele rodzajów kampanii automatycznych:
Aby zwiększyć konwersje na samej stronie internetowej wykorzystaliśmy narzędzia on-site, które poprawiły konwersje. Wykorzystane narzędzia: