Od treści do biznesu: Jak content marketing kreuje e-commerce w Polsce – wyzwania, budżety i trendy – raport.
Największym wyzwaniem w realizacji strategii jest znalezienie autorów-ekspertów w danej dziedzinie, unikanie duplikacji i regularne tworzenie oraz publikowanie treści. Dodatkowo ponad 70 proc. e-commerce’ów przewiduje znaczny wpływ AI na treści w niedalekiej przyszłości. To niektóre wnioski z Raportu K2 Precise „Content w E-commerce 2023”.
Z naszej perspektywy jednym z ciekawszych pytań jest to dotyczące wyzwań w realizacji strategii content marketingowej. Tutaj najczęściej wskazywanym problemem jest brak copywriterów z wystarczająco dużą wiedzą na temat danej branży (43 proc.), na drugim miejscu jest duplikacja treści ok. 33 proc.), regularność
publikacji (29 proc.) i wysokie koszty (28 proc.).
Maciej Zawacki, Joanna Zawadzka, Izabela Retka oraz Katarzyna Chmielewska-Walas CM Team Leader to doświadczeni specjaliści pracujący w branży od lat. Odpowiadają za tworzenie najwyższej jakości treści dla naszych Klientów. Ich obszar działania obejmuje wszechstronną pracę nad materiałami, w tym analizę i selekcję tematów artykułów, tworzenie konspektów, zlecanie tekstów, ich redagowanie oraz precyzyjną weryfikację merytoryczną i ortograficzną, zawsze z uwzględnieniem optymalizacji pod kątem SEO.
Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.
Więcej w Polityce CookiesOtrzymasz praktyczne porady i przykłady, jak osiągać lepsze efekty w marketingu. Całkowicie bezpłatnie.