Oglądalność TV będzie spadać a video rosnąć? Jest już prawie 12 milionów Polek i Polaków, do których nie da się efektywnie dotrzeć przy pomocy samej TV. Jednak wiele badań wskazuje, że skuteczność TV jest nadal bardzo wysoka, a zasięgi większe od platform video. Jak zatem odnaleźć się w świecie wielu ekranów i w pełni wykorzystać potencjał video online i TV? Odpowiedzią jest nowoczesny multiscreen. O skutecznym planowaniu i łączeniu kampanii TV oraz video online opowiedzą Tomasz Jaworski, TV & Multiscreen Director wraz z Kacprem Skrzypiec-Nowakiem, SEM Team Leaderem. Zarejestruj się na webinar już dziś – poznaj nowoczesny multiscreen, odbuduj utracony zasięg.
W branży jestem już 15 lat. Przez ten czas wiele się zmieniło w mediach. Są jednak rzeczy stałe – mój zdrowy rozsądek i krytyczne podejście do pracy. Klientom oferujemy najnowsze produkty, przemyślane i policzone. Tworzymy kampanie skrojone pod indywidualne potrzeby, tak jakbyśmy robili je dla nas samych. I to daje prawdziwą satysfakcję.
Z marketingiem jestem związany od 8 lat, podczas których pracowałem z klientami z różnych branż. Realizowałem kampanie zarówno zasięgowe jak i performance. Na co dzień kieruję się przede wszystkim dobrem i celami klienta oraz zespołu. Jestem miłośnikiem rozwiązań automatycznych dostępnych w Google oraz cenię sobie pracę na liczbach, ponieważ pokazuje realną skuteczność moich działań.
k2precise
k2precise
k2precise
k2precise
Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.
Więcej w Polityce CookiesOtrzymasz praktyczne porady i przykłady, jak osiągać lepsze efekty w marketingu. Całkowicie bezpłatnie.