Web Content Specialist

Web Content Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy Altavia Kamikaze + K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy, jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.

Zadania, które na Ciebie czekają:

● Tworzenie i edycja treści na strony internetowe klientów, zgodnie z wytycznymi marki i najlepszymi praktykami.
● Wprowadzanie treści i grafik do systemu CMS, uwzględniając aspekty SEO (meta opisy, tytuły itd.) dla strony klienta z branży motoryzacyjnej.
● Proponowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, które ulepszą i zoptymalizują treści, grafiki oraz elementy wizualne na stronach klientów.
● Projektowanie i wdrażanie nowych landing page’y lub modułów w ramach szablonów CMS.
● Współpraca z klientami nad modyfikacjami i optymalizacją ich stron internetowych.
● Doradzanie klientom, jak poprawić konwersje na stronach i wdrażanie odpowiednich zmian.

Z nami możesz liczyć na:

Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.

Pracę ze znanymi markami i ciekawymi wyzwaniami, które sam(a) będziesz tworzyć.

Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i różnorodnym projektom.

Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.

Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.

Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu.

Brak dress code’u.

Pracę w modelu hybrydowym.

Idealny kandydat na to stanowisko:

● Ma doświadczenie w pisaniu prostych, skutecznych tekstów dla marek na podstawie briefów oraz w pracy z elementami stron, takimi jak grafiki czy moduły. Podstawowa znajomość analityki webowej i SEO to must-have.
● Zna narzędzia takie jak CMS (najlepiej Adobe Experience Manager) oraz platformy do zarządzania zadaniami, np. Slack czy Asana.
● Interesuje się branżą motoryzacyjną i zastosowaniem technologii w marketingu, w tym CMS, automatyzacją personalizacji treści czy automatyzacją marketingu.
● Lubi pracować z ludźmi – łatwo nawiązuje kontakty i buduje relacje, a przy tym emanuje pozytywną energią.
● Nie boi się wyzwań – śmiało proponuje nowe pomysły i kwestionuje status quo.
● Sprawnie posługuje się językiem angielskim.

Co jeszcze się przyda?
Fajnie, jeśli wiesz, czym różni się HTML od CSS. 😊

Dlaczego warto dołączyć do nas?

  • Nie sprowadzamy naszej pracy do sztywnych, korporacyjnych ram. U nas możesz być sobą, pracując z ludźmi, którzy cenią nieformalną atmosferę, humor i mają dystans do siebie.
  • Dajemy Ci swobodę w działaniu i zielone światło na realizację Twoich pomysłów. Chcemy, żebyś miał(a) realny wpływ na rozwój firmy i czuł(a) sens wykonywanej pracy.
  • Dla nas liczy się przede wszystkim efekt Twojej pracy – nie narzucamy Ci sposobu jej wykonania.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Patrycja Kruszyńska

People & Culture Specialist

+48 789 477 958

patrycja.kruszynska@kamikaze.digital

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5