Web Content Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy Altavia Kamikaze + K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy, jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.
● Tworzenie i edycja treści na strony internetowe klientów, zgodnie z wytycznymi marki i najlepszymi praktykami.
● Wprowadzanie treści i grafik do systemu CMS, uwzględniając aspekty SEO (meta opisy, tytuły itd.) dla strony klienta z branży motoryzacyjnej.
● Proponowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, które ulepszą i zoptymalizują treści, grafiki oraz elementy wizualne na stronach klientów.
● Projektowanie i wdrażanie nowych landing page’y lub modułów w ramach szablonów CMS.
● Współpraca z klientami nad modyfikacjami i optymalizacją ich stron internetowych.
● Doradzanie klientom, jak poprawić konwersje na stronach i wdrażanie odpowiednich zmian.
Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.
Pracę ze znanymi markami i ciekawymi wyzwaniami, które sam(a) będziesz tworzyć.
Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i różnorodnym projektom.
Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.
Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.
Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu.
Brak dress code’u.
Pracę w modelu hybrydowym.
● Ma doświadczenie w pisaniu prostych, skutecznych tekstów dla marek na podstawie briefów oraz w pracy z elementami stron, takimi jak grafiki czy moduły. Podstawowa znajomość analityki webowej i SEO to must-have.
● Zna narzędzia takie jak CMS (najlepiej Adobe Experience Manager) oraz platformy do zarządzania zadaniami, np. Slack czy Asana.
● Interesuje się branżą motoryzacyjną i zastosowaniem technologii w marketingu, w tym CMS, automatyzacją personalizacji treści czy automatyzacją marketingu.
● Lubi pracować z ludźmi – łatwo nawiązuje kontakty i buduje relacje, a przy tym emanuje pozytywną energią.
● Nie boi się wyzwań – śmiało proponuje nowe pomysły i kwestionuje status quo.
● Sprawnie posługuje się językiem angielskim.
Co jeszcze się przyda?
Fajnie, jeśli wiesz, czym różni się HTML od CSS. 😊
People & Culture Specialist