W dzisiejszych czasach nie musisz podejmować decyzji w oparciu o przypuszczenia. Dane o Twoich konsumentach są na wyciągnięcie ręki chociażby w narzędziach Google’a czy Facebooka. Na dobre decyzje poparte danymi stać teraz nie tylko duże, globalne marki, ale i średnie, lokalne biznesy.
Wiemy, że w danych można utonąć. Naszą rolą jest zebrać je, połączyć i zrozumieć. Robimy to po to, by znaleźć wartościowe wnioski na temat Twoich konsumentów oraz stworzyć spójny plan działań komunikacyjnych i osiągać ponadprzeciętne wyniki. Stąd credo K2 Precise: nakręceni danymi, zorientowani na efekt.
Nasza historia wiąże się nierozerwalnie z agencją K2, która powstała w przysłowiowym garażu w 1997 roku, na długo przed pojawieniem się w Polsce biur Google’a czy Facebooka. Innowacyjność i rozwój są głęboko zaszyte w DNA naszego zespołu. Dzięki temu przyciągamy największe talenty z rynku – najlepszych specjalistów od strategii, analityki danych czy marketingu precyzyjnego. Na naszym koncie mamy wiele prekursorskich osiągnięć.
Zrealizowaliśmy w Polsce kampanię
performance marketing.
Stworzyliśmy własną sieć
afiliacyjną - System 3.
Wprowadziliśmy autorski model atrybucyjny.
Użyliśmy chat-bota w
promocji konsumenckiej.
Dziś K2 to grupa kilku firm notowanych na warszawskiej GPW. Kompetencje mediowo-danowe rozwijaliśmy na rynku pod szyldami ACR, K2 Search czy do niedawna K2 Media. K2 Precise korzysta na co dzień z dorobku i zasobów Grupy K2: zaplecza technologicznego OKTAWAVE, kompetencji kreatywnych Agencji K2, która rozwija marki i tworzy cyfrowe produkty, czy K2Bots.AI, która rozwija chatboty oparte o sztuczną inteligencję. Wspólnie pod jednym dachem jesteśmy w stanie zaoferować kompleksowe usługi 360 stopni najbardziej wymagającym klientom.