Blog
Prowadzenie e-commerce to nie taka prosta sprawa. Dlatego warto powierzyć to zadanie profesjonalistom. Przeczytaj nasz przewodnik i dowiedz się jak wybrać najlepszą agencję e-commerce.
Chcesz zwiększyć zyski w e-commerce dzięki kampaniom w Google Ads? Poznaj pięć narzędzi optymalizujących kampanie reklamowe, które ci w tym pomogą.
Wiosna zawsze była w Polsce sezonem remontów. Pandemia koronawirusa zachwiała jednak nawet tym narodowym zwyczajem i sprawiła, że prace budowlane swój szczyt osiągnęły dopiero w wakacje. Co więcej: sezon nie tylko się przesunął, ale i zainteresowanie domowym majsterkowaniem wzrosło.
Rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, a konkurencja stale rośnie. Przedsiębiorcy coraz częściej poszukują odpowiedzi na pytania: jak zoptymalizować proces sprzedaży w e-sklepie? Jak sprawić, by mój e-commerce przynosił zyski? Co zrobić, by strona www nie tylko była głównym kanałem kontaktu z naszą marką, ale też przyciągała jak najwięcej użytkowników do zakupu? Na te pytania odpowiada Google Enhanced E-commerce.
Coraz więcej firm i marketerów zmierza w kierunku podejmowania decyzji marketingowych na podstawie danych, które odzwierciedlają realne zachowania klientów. W jaki sposób je zbierają? Zobacz, na czym polega audyt Google Analytics (GA) i przekonaj się, jak możesz wpłynąć na jakość pozyskiwanych informacji.
Kampanie efektywnościowe to rosnący trend w B2B – sprawdź, jakie korzyści może przynieść Twojemu biznesowi.
Prosty przewodnik po tym, jak oszczędzić czas poświęcony raportowaniu dzięki dashboardom w Google Data Studio. I przy okazji stworzyć efektowne wizualizacje danych.
Agencja K2 Precise uzyskała tytuł Partnera Preferowanego programu Facebook Marketing Partners for Agencies. Uczestnictwo w programie potwierdza kompetencje agencji w prowadzeniu kampanii Paid Social i jest kolejnym etapem rozwoju specjalistycznego wsparcia dla klientów agencji.
Każda osoba odpowiedzialna za rozwój biznesu zadaje sobie pytanie: jak pozyskać więcej kontaktów do potencjalnych klientów (tzw. leadów)? Pozyskanie klienta często kojarzy się ze żmudnym procesem osobistego kontaktu z szeroką grupą osób, które potencjalnie mogłyby być zainteresowane produktem firmy. Proces ten jednak jest niezwykle czasochłonny i często nie przynosi zadowalających rezultatów. Zobacz, czym można go skutecznie zastąpić.