Blog
W jaki sposób sprzedawcy online mogą dowiedzieć się, czego tak naprawdę potrzebują ich klienci? Jak sprawdzić dlaczego odrzucają korzystniejsze oferty na rzecz nabywania produktów lub usług u konkurencyjnych firm? Najlepszym sposobem na zrozumienie zachowań i motywacji klientów jest przyjęcie ich perspektywy. Trzeba zacząć myśleć jak klient i dokładnie przeanalizować jego ścieżkę zakupową. Poniższy przewodnik krok po kroku pokaże Ci, jak to zrobić.
Należące do Grupy K2 agencje K2 Digital Products oraz K2 Precise wygrały przetarg na stworzenie i obsługę mediową e-sklepu marki Atlantic. Pierwszej z wymienionych spółek powierzono zaprojektowanie nowego serwisu atlantic.pl oraz wymianę silnika e-commmerce. Drugiej zaś kompleksową obsługę mediową nowej odsłony e-sklepu.
Postawmy sprawę jasno – jeśli zajmujesz się biznesem e-commerce, powinieneś prowadzić bloga. Tak naprawdę, prawidłowo prowadzony blog może stanowić centralny punkt Twojej strategii contentowej, SEO, ale i sprzedażowej. Blog może pomóc Ci sprzedawać więcej produktów. Dlaczego?
Celem niniejszego raportu jest przeanalizowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż e-sklepów polskich producentów kosmetyków. Wskazane w raporcie e-sklepy przeanalizowano m.in. pod kątem ruchu na stronie, widoczności w wyszukiwarkach, działań content marketingowych, wdrożeń narzędzi analitycznych, płatnej promocji w social mediach oraz obecności w programach afiliacyjnych i marketplace’ach.
W październiku ubiegłego roku na scenę wkroczyła nowocześniejsza wersja powszechnie wykorzystywanego już Universal Analytics, będąca odpowiedzią na nowe potrzeby biznesów chcących opierać swoje decyzje na danych. Mowa oczywiście o Google Analytics 4 (GA4).
W agencji K2 Precise, w ramach rozbudowy zespołu obsługującego klientów z branży e-commerce, utworzono nowe stanowisko – E-commerce Expert. Objął je Kacper Gilarowski, któremu powierzono m.in. obsługę części obecnych klientów agencji z tego segmentu, pozyskiwanie nowych, wsparcie planowanych wdrożeń narzędziowych oraz pracę nad rozwojem usług.
Z początkiem stycznia do agencji K2 Precise dołącza Mateusz Rzetecki, który pokieruje działaniami content marketingowymi oraz SEO. Zastąpi w tej roli dotychczasowego szefa działu – Cezarego Glijera.
Prowadzenie e-commerce to nie taka prosta sprawa. Dlatego warto powierzyć to zadanie profesjonalistom. Przeczytaj nasz przewodnik i dowiedz się jak wybrać najlepszą agencję e-commerce.