Blog
Autorzy: Kacper Skrzypiec-Nowak (SEM Team Leader) i Tomasz Jaworski (Strategy & Multiscreen Director) Obecnie coraz bardziej widocznym trendem w zachowaniach Polek i Polaków jest stopniowe odchodzenie od telewizji, a także „starzenie się” osób oglądających TV. Rosnąca liczba platform streamingowych i możliwość wyboru treści sprawia, że młodsi ludzie w większym stopniu przerzucają się na inne niż TV media. Jak zatem odpowiednio wykorzystać potencjał video online na platformie YouTube, aby dobudować utracony zasięg?
Czas wycofania plików cookie zbliża się nieuchronnie – według aktualnych wytycznych Google będzie to koniec 2023 roku. Czy do tego czasu wszyscy gracze na rynku będą na to przygotowani? Z artykułu dowiesz się:
Autorzy: Tomasz Jaworski (Strategy & Multiscreen Director) i Kacper Skrzypiec-Nowak (SEM Team Leader) Jak pokazuje wiele badań, skuteczność TV jest nadal bardzo wysoka, ROI jedne z niższych, szczególnie w masowych kategoriach i wśród nieco starszych odbiorców i odbiorczyń. Jednak zachowania konsumentów i konsumentek się zmieniają – coraz więcej z nich ogranicza oglądanie telewizji na rzecz video online. Jak zatem planować nowoczesne kampanie TV, czy szerzej multiscreen, aby maksymalnie wykorzystać potencjał zarówno telewizji, jak i online?
Kacper Gilarowski awansował na stanowisko Head of Martech w K2 Precise (Grupa K2). Będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarach marketing automation, Customer Data Platform, lojalizacji i utrzymania użytkowników oraz optymalizacji customer journey.
W dużym skrócie: content marketing opiera się na tworzeniu oraz rozpowszechnianiu treści, które są wartościowe – owszem, spełniają rolę promocyjną, lecz jednocześnie niosą wiedzę i odpowiadają na pytania internautów. Co przy tym istotne, aby móc owe role spełniać jak najskuteczniej, treści te powinny odpowiadać bieżącym wytycznym google’owskiego SEO. Co zatem z contentem, który ma już swoje lata i daleko mu do obecnego „ideału”? Poddaj go recyclingowi!
O co chodzi w tej całej migracji? Dlaczego bagatelizowanie roli SEO w tym szeroko rozumianym procesie to prosta droga do porażki? O czym powinniśmy pamiętać, jeśli planujemy migrować serwis własnymi siłami? Każda z tych kwestii wcale nie jest taka oczywista, co czarno na białym przedstawiają poniższe przykłady. Migracja serwisu a ruch z organica – przybliżamy temat!
Content marketing rośnie w siłę! Dowodem na to są wszelkie dostępne w tym zakresie statystyki – zarówno te dotyczące zysków, jakie dobry content przynosi biznesowi, jak i analizy odnoszące się do faktycznych oczekiwań potencjalnych odbiorców treści. Co w związku z tym warto wiedzieć o precyzyjnym – i przede wszystkim skutecznym – content marketingu? Czym jest strategia contentowa? Jak tworzyć content plan? Dlaczego szczegóły bywają w tym wszystkim tak bardzo istotne? Oto wiedza w pigułce, bez której obecnie ani rusz!
K2 Precise rozbudowuje dział New Business. Marta Kubik, dotychczasowa Growth Managerka, awansowała na stanowisko Head of New Business. Do agencji dołączyła także Aleksandra Krzyżanowska, która objęła stanowisko Business Development Manager.