Analityka
Czas wycofania plików cookie zbliża się nieuchronnie – według aktualnych wytycznych Google będzie to koniec 2023 roku. Czy do tego czasu wszyscy gracze na rynku będą na to przygotowani? Z artykułu dowiesz się:
Agencja K2 Precise we współpracy z zespołem OTOMOTO przygotowała autorskie narzędzie analityczne. Rozwiązanie służy identyfikacji konkurencji oraz mierzeniu jej aktywności w obszarze search marketingu.
W październiku ubiegłego roku na scenę wkroczyła nowocześniejsza wersja powszechnie wykorzystywanego już Universal Analytics, będąca odpowiedzią na nowe potrzeby biznesów chcących opierać swoje decyzje na danych. Mowa oczywiście o Google Analytics 4 (GA4).
Coraz więcej firm i marketerów zmierza w kierunku podejmowania decyzji marketingowych na podstawie danych, które odzwierciedlają realne zachowania klientów. W jaki sposób je zbierają? Zobacz, na czym polega audyt Google Analytics (GA) i przekonaj się, jak możesz wpłynąć na jakość pozyskiwanych informacji.
Prosty przewodnik po tym, jak oszczędzić czas poświęcony raportowaniu dzięki dashboardom w Google Data Studio. I przy okazji stworzyć efektowne wizualizacje danych.
Regulacje i kontrole w ramach ochrony danych osobowych dotarły w ostatnim czasie do rynku reklamy online. W marcu 2020 wystartowało dochodzenie w sprawie jednego z największych remarketerów w Europie. Kontrola prowadzona jest przez francuski organ ochrony danych i prywatności CNIL1. Czy oznacza to, że era reklamy digital jaką znamy, dobiega końca?