Aktualności
W agencji K2 Precise, w ramach rozbudowy zespołu obsługującego klientów z branży e-commerce, utworzono nowe stanowisko – E-commerce Expert. Objął je Kacper Gilarowski, któremu powierzono m.in. obsługę części obecnych klientów agencji z tego segmentu, pozyskiwanie nowych, wsparcie planowanych wdrożeń narzędziowych oraz pracę nad rozwojem usług.
Z początkiem stycznia do agencji K2 Precise dołącza Mateusz Rzetecki, który pokieruje działaniami content marketingowymi oraz SEO. Zastąpi w tej roli dotychczasowego szefa działu – Cezarego Glijera.
Rozpoczęliśmy kompleksową współpracę z marką KROSS w zakresie SEO oraz content marketingu. Obsługa obejmuje pełne wsparcie serwisu kross.eu/pl.
Agencja K2 Precise uzyskała tytuł Partnera Preferowanego programu Facebook Marketing Partners for Agencies. Uczestnictwo w programie potwierdza kompetencje agencji w prowadzeniu kampanii Paid Social i jest kolejnym etapem rozwoju specjalistycznego wsparcia dla klientów agencji.
K2 Precise po raz kolejny wygrywa przetarg na kompleksową współpracę z Play w zakresie SEO. Obsługa będzie obejmować wszystkie serwisy operatora komórkowego.
Agencja K2 Precise z sukcesem wspiera warszawską markę Antymateria w działaniach SEM, odnotowując znaczący wzrost głównych konwersji.
Clue PR odpowiada za działania komunikacyjne, a K2 Precise zajmie się obsługą mediową związaną z wprowadzeniem na rynek nowej polskiej marki inteligentnych zamków do drzwi tedee, wspieranej przez GERDA.
Przetarg miał za zadanie wyłonić partnera strategiczno-technologicznego w obszarze digital. Do zadań K2 Precise należy planowanie strategiczne, zakup mediów, segmentacja i komunikacja z klientami kanałami własnymi, optymalizacja customer experience, monitorowanie satysfakcji oraz lojalizacja klientów. Do agencji K2 trafi też wsparcie kreatywne wybranych aktywności marki.