Aktualności
Kacper Gilarowski awansował na stanowisko Head of Martech w K2 Precise (Grupa K2). Będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarach marketing automation, Customer Data Platform, lojalizacji i utrzymania użytkowników oraz optymalizacji customer journey.
K2 Precise rozbudowuje dział New Business. Marta Kubik, dotychczasowa Growth Managerka, awansowała na stanowisko Head of New Business. Do agencji dołączyła także Aleksandra Krzyżanowska, która objęła stanowisko Business Development Manager.
K2 Precise rozpoczyna współpracę z Grupą Morizon – Gratka. W wyniku wygranego przetargu agencji powierzono performance’ową obsługę serwisów ogłoszeniowych należących do klienta.
Z początkiem sierpnia do agencji K2 Precise dołączył Tomasz Choroszewski, który objął stanowisko Chief Media Officera. Będzie on odpowiadał m.in. za obszar marketingu precyzyjnego, afiliację oraz zespół client service.
W czasie zwiększonego ruchu w sklepach on-line, głównym wyzwaniem okazało się skuteczne dotarcie do klienta – zarówno na poziomie technologicznym, jak i marketingowym. Jednak po ponad roku e-commerce’owego boomu e-sklepy w Polsce nadal nie wykorzystują w pełni narzędzi martech oraz Social Selling.
Agencja K2 Precise (Grupa K2) dokonała kolejnej aktualizacji interaktywnego raportu „Core Web Vitals w e-commerce”. Podsumowała zmiany, jakie e-sklepy wprowadziły w swoich witrynach na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy w zakresie czasu interakcji, szybkości ładowania oraz stabilności serwisów.
K2 Precise (Grupa K2) rozpoczyna współpracę z marką 4Swiss – polskim producentem i dystrybutorem m.in. wysokiej klasy sprzętu gospodarstwa domowego. Agencja będzie odpowiedzialna za działania mające na celu wsparcie sprzedaży w kanale online.
Kacper Skrzypiec – Nowak awansował na stanowisko SEM Team Leadera.