SEO
Sztuczna inteligencja i Chat GPT sprawiły, że dotychczas poukładany świat contentu, gdzie wymagany był dokładny research i autorytet autorów, się zmienił. Nastąpił swego rodzaju Dziki Zachód zalewany masowo przez wygenerowane treści. Czy to oznacza, że autorzy i copywriterzy upadną lub pójdą na skróty? Czy firmy będą upraszczać sobie pracę, generując masowo artykuły? W wielu przypadkach oczywiście tak już się dzieje. Jak zatem sprawdzić, czy dany tekst został stworzony przez robota? Strażnikiem contentu są pojawiające się coraz to nowsze detektory AI, które zdaniem twórców są w stanie skutecznie zweryfikować dany tekst. Postanowiliśmy to sprawdzić! Spis treści:
O co chodzi w tej całej migracji? Dlaczego bagatelizowanie roli SEO w tym szeroko rozumianym procesie to prosta droga do porażki? O czym powinniśmy pamiętać, jeśli planujemy migrować serwis własnymi siłami? Każda z tych kwestii wcale nie jest taka oczywista, co czarno na białym przedstawiają poniższe przykłady. Migracja serwisu a ruch z organica – przybliżamy temat!
Agencja K2 Precise (Grupa K2) dokonała kolejnej aktualizacji interaktywnego raportu „Core Web Vitals w e-commerce”. Podsumowała zmiany, jakie e-sklepy wprowadziły w swoich witrynach na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy w zakresie czasu interakcji, szybkości ładowania oraz stabilności serwisów.
Opisy produktów stanowią trzon każdego biznesu e-commerce. Można zaryzykować stwierdzenie, że stanowią one zdecydowaną większość treści na stronie każdego sklepu internetowego. Zatem ich znaczący wpływ na postrzeganie witryny przez boty Google wydaje się naturalny. Jednak aby Google uznało, że Twoja strona jest wartościowa i warta pokazywania klientom, musisz spełnić szereg wymagań dotyczących opisów. W poniższym artykule omówimy te z nich, które mają znaczenie w SEO e-sklepu.
Najstarszy przedstawiciel pokolenia Alfa ma dziś 11 lat. Jeszcze nie jest w stanie sam decydować o swoim życiu, ale jest już wymagającym konsumentem digitalowych treści. Dlaczego? Ponieważ jego życie od pierwszych dni było cyfrowe i takie pozostanie. Jak skutecznie dotrzeć z przekazem do grupy konsumentów biegłych technologicznie? Przekonajmy się!