Kampanie zasięgowe

Potrzebujesz kampanii, która zbuduje świadomość Twojej marki? Chcesz, aby te działania trafiały bezpośrednio do Twojej grupy celowej?

Celem kampanii zasięgowej jest zbudowanie świadomości marki lub oferowanych przez nią produktów lub usług. Działania te osiągają największą skuteczność, kiedy ukierunkowane są na ściśle określone grupy celowe. W kampaniach zasięgowych największym wyzwaniem nie jest zatem dotarcie do jak największej liczby odbiorców, a zadbanie o to, by komunikat trafił do wszystkich, którzy potencjalnie mogą być zainteresowani marką.

Precyzyjne targetowanie

Opierając się na briefie od klienta i naszym doświadczeniu dobieramy najodpowiedniejszą grupę celową. Dzięki możliwościom, jakie daje nam panel reklamowy, możemy bardzo szczegółowo definiować konkretnych odbiorców. Dostosowując zasięg i częstotliwość kontaktu użytkownika z reklamą tworzymy kampanie, które uzyskują najlepsze rezultaty.

Wyświetlamy kampanie tam, gdzie są użytkownicy

W kampaniach zasięgowych zazwyczaj opieramy się na formatach video, a materiały statyczne dodajemy jako uzupełnienie. Jednak najistotniejsze jest to, aby nasze reklamy wyświetlały się tam, gdzie akurat są użytkownicy z naszej target grupy i w taki sposób, w jaki konsumują oni media społecznościowe.

Brand Lift

W przypadku tego typu kampanii mamy możliwość równoległego przeprowadzenia tzw. badań Brand Lift. Pozwalają one określić, w jaki sposób poszczególne działania i kampanie wpływają na postrzeganie marki oraz produktu przez jego grupę celową oraz co wyjątkowo ważne – pozwala sprawdzić konkretne korzyści finansowe z emisji tej reklamy. Jak to działa? Tworzymy dwie grupy targetowe z czego reklama wyświetlana jest tylko jednej z nich. Potem do obu tych grup kierowana jest ankieta z konkretnymi pytaniami. Na podstawie uzyskanych odpowiedzi określamy jak dana kampania wpłynęła na świadomość marki czy zachowania zakupowe.

Nie wiesz dlaczego Twoje aktualne kampanie w social mediach nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Chcesz sprawdzić, czy działania w social mediach mogą być skuteczniejsze, bez konieczności zwiększania budżetu? Skontaktuj się z nami, przeanalizujemy Twoje dotychczasowe działania w social mediach i zaproponujemy rozwiązania optymalizacyjne.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5