Lead ads

Twoim celem jest zwiększenie liczby pozyskiwanych leadów? Dotychczas pozyskane kontakty okazywały się mało wartościowe? Przeczytaj, jaki jest nasz sposób na skuteczne kampanie lead generation.

Kampanie leadowe (lead generation, lead ads, lead gen) są formą pozyskiwania danych kontaktowych do potencjalnych klientów w kanale online. Jako lead określamy kontakt do osoby lub firmy, która jest zainteresowana produktami i usługami danej firmy.

Jakość, nie liczba

Celem kampanii leadowych jest pozyskanie jak największej liczby leadów. Poza liczebnością jednak bardziej wartościowa jest ich jakość. Im bliżej profilu grupy docelowej jest dany lead, tym większa jest jego wartość. Dlatego kluczowe w realizacji kampanii leadowej jest dokładne targetowanie oraz precyzyjne działania retargetingowe, które zwiększają szansę na dotarcie z ofertą do właściwych osób lub firm.

Działaniom generującym leady bardzo często towarzyszą również kampanie wizerunkowe. Stanowią one silne wsparcie dla kampanii retargetinowej.

Konwersja

W aktywnościach lead ads ważniejsze od sprowadzenia ruchu na stronę internetową jest przekierowanie użytkowników na konkretne działania, których od nich oczekujemy. Ich realizacja, jest określana jako konwersja.

Konwersja może przybierać rożne formy, zależne od potrzeb i celów klienta. Może być to np. dokonanie zakupu, wypełnienie formularza, zapis na newsletter czy kliknięcie w link. Stopień realizacji danego celu określa tzw. współczynnik konwersji. Jest to najważniejszy wskaźnik, który określa skuteczność działań generujących leady.

Dążysz do podniesienia współczynnika konwersji w Twoich działaniach generujących leady? Szukasz partnera, który pomoże Ci zrealizować skuteczną kampanię leadową? Porozmawiajmy.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5