Adobe Experience Cloud

Wykorzystując narzędzia takie jak Adobe Experience Manager, Adobe Analytics, Adobe Target czy Magento, zapewniamy kompleksowe zarządzanie treścią, głęboką analitykę i personalizację, co przekłada się na zwiększenie zaangażowania użytkowników i konwersji.

K2 partner Adobe

Partner Adobe

Jesteśmy oficjalnym partnerem Adobe, co gwarantuje najwyższą jakość i profesjonalizm w zarządzaniu narzędziami tej platformy. Obsługujemy wielu klientów, dostarczając im skrojone na miarę rozwiązania oparte na technologiach Adobe.

Usługi i korzyści

Zobacz co możemy zrobić dla Ciebie w obszarze Adobe Experience Cloud

adobe experience manager

Adobe Experience Manager (AEM)

Zarządzanie treścią nigdy nie było tak proste i skuteczne. Dzięki AEM dostarczamy zaawansowane rozwiązania do zarządzania treścią, które doskonale wpisują się w potrzeby Twojego biznesu.

adobe analytics

Optymalizacja konwersji dzięki Adobe Analytics & AEM

Wykorzystaj moc danych, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. Dzięki naszym rozwiązaniom w zakresie analityki dostarczamy konkretne wskazówki, jak optymalizować ścieżkę klienta.

adobe camapign automation

Personalizacja i automatyzacja - Adobe Target, Campaign & Marketo

Nasze rozwiązania w zakresie personalizacji zawartości oparte na Adobe Target dostosowują treści do indywidualnych potrzeb użytkowników. W połączeniu z automatyzacją marketingu przy użyciu Adobe Campaign i Marketo, realizujemy skuteczne kampanie, docierając z precyzyjnym przekazem do właściwej grupy odbiorców w odpowiednim momencie.

magento Adobe

Magento Management

E-handel bez kompromisów. Nasze rozwiązania bazujące na Magento gwarantują sprawne zarządzanie sklepem, optymalizację procesów zakupowych i niezawodność działania.

Większa sprzedaż dzięki optymalizacji e-commerce

Zadowolenie klienta przez lepsze doświadczenie na stronie (CX)

Więcej klientów dzięki poprawie konwersji

Personalizowana komunikacja i efektywna automatyzacja

Opinie klientów

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej decyzji o wyborze K2 Precise jako partnera w przetargu. Ich racjonalne i pragmatyczne podejście do digitalowej ścieżki klienta, oparte na szerokim doświadczeniu pracy z wieloma klientami, dało nam poczucie, że to dobry wybór. Analiza digitalowej ścieżki Klienta, przeprowadzona przez K2 Precise w pełni uwzględniała naszą specyfikę na tle branży motoryzacyjnej. Ich umiejętność identyfikacji pain points, zwłaszcza w kontekście samochodów elektrycznych, dokładnie trafiła w nasze potrzeby. Ponadto, K2 Precise ma szerokie doświadczenie w obszarze e-commerce, co dla Volkswagen Group jest niezwykle istotne w najbliższej przyszłości. Rozumieją, jak znaczący może być ten kanał komunikacji z klientami i jak wykorzystać jego potencjał. Jesteśmy przekonani, że wiedza i umiejętności K2 Precise w tym obszarze przyczynią się do dalszego rozwoju naszej marki i jeszcze lepszej obsługi naszych klientów."
Michał Karpiński Digital Media Manager
Volkswagen Group Polska

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5
;