Bezpłatne Konsultacje Digital Customer Experience

Chcesz poprawić Digital Customer Experience w swojej marce?

Umów się na bezpłatną konsultację. Wspólnie wybierzemy technologię, dzięki której zbudujesz lojalność i optymalne doświadczenia Twoich klientów. 

Narzędzia MarTech

Doradzimy w obszarach:

1

CRM i Marketing Automation

Wsparcie w wyborze optymalnego systemu do zarządzania relacji z klientem oraz Automatyzacji Marketingu. Wspieramy takie technologie jak m.in. HubSpot, User.com, ActiveCampaign, Adobe Experience Cloud.

2

Personalizacja, Lojalizacja
i Customer Experience

Wsparcie w wyborze optymalnej technologii do personalizacji, budowania lojalności i doświadczeń użytkownika. Wspieramy takie technologie jak m.in. HubSpot Marketing Hub, Adobe Experience Cloud, User.com, ActiveCampaign czy SalesManago.

3

CDP i Optymalizacja Customer Journey

Wsparcie w doborze optymalnej technologii do budowania widoku 360 klienta, jakim jest Customer Data Platform. Wspieramy takie technologie jak m.in. Segment.com, Google Cloud Platform.

Opinie klientów:

“K2 Precise to firma proponująca nowe inicjatywy, otwarta na prowadzenie testów i ponoszenie ryzyka.
Resibo
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanych i dobrze zmotywowanych specjalistów, firma K2 Precise dostarcza nam serwis na wysokim poziomie oraz wartościowe wnioski pomagające w rozwoju naszego biznesu.
tania książka logo png
Tania Książka
Polecamy K2 Precise jako solidnego, sprawdzonego partnera. Wszelkie zlecone projekty realizowane są  terminowo, z zachowaniem najwyższych standardów obsługi.
ochnik logo png
Ochnik

Wypełnij formularz:

Odpowiedź na kilka prostych pytań, a my pomożemy Ci w wyborze najlepszej technologii marketingowej. Skontaktujemy się z wybranymi uczestnikami.

Kacper Gilarowski Head of MarTech

Prowadzący: Kacper Gilarowski

Head of MarTech & Digital Transformation

Ekspert w marketingu cyfrowym, pasjonujący się w szczególności marketingiem opartym na danych i MarTech. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie w obszarze Marketingu Technologicznego, Performance Marketingu i Analityki. 

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5