Case study MarTech

Jak skutecznie pozyskać klientów, dzięki zautomatyzowaniu strony internetowej?

Cele biznesowe:

Od początku współpracy wiedzieliśmy, że branża w której działa Urvis Bike jest wymagająca. Jasno sprecyzowane oczekiwania klienta – zaprojektowanie mechaniki pozyskiwania klientów, a także ułatwienie śledzenia procesu sprzedaży i automatyzacja strony internetowej narzuciło nam przyjęcie określonej strategii. Naszym celem nie było tylko usprawnienie działań strony www, ale również ułatwić codzienne obowiązki klienta.

Wykorzystane technologie:

Na stronę www.urvis.bike zaimplementowaliśmy narzędzie HubSpot Marketing Hub oraz HubSpot Sales Hub, które pozwoliły usprawnić działania na stronie internetowej, dzięki temu śledzenie procesu sprzedaży, a także procesowanie zapytań od potencjalnych klientów stało się prostsze dzięki automatyzacji.

Wdrożone rozwiązania:

Wdrożyliśmy rozwiązania takie jak m.in chatbot, automatyzacja newsletterów, spersonalizowany landing page. Stworzyliśmy dedykowany mailowy autoresponder, który umożliwia poinformowanie użytkownika na stronie o najważniejszych możliwościach urvis.bike, a także zastosowaliśmy funkcję automatycznego kalendarza na stronie, dzięki której klient zainteresowany kupnem bądź wynajmem produktu Urvis.Bike może umówić się samodzielnie na jazdę testową.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5