Kampania przeprowadzona przez K2 Precise była trzecią odsłoną nowej komunikacji worków Magnum Flex & Strong, w której na pierwszym planie podkreślana jest unikalna jakość produktu. Zanim marka trafiła do K2P jej działania reklamowe skupiały się na szerokim targetowaniu i wykorzystywały głównie telewizję.
Po przeanalizowaniu dotychczasowych działań znaleźliśmy kilka obszarów, które należało poprawić. Uznaliśmy m.in., że produkt premium, jakim w swojej kategorii są worki Jana Niezbędnego, zasługuje na indywidualnie zaprojektowaną kampanię multiscreen, która w większym stopniu dotarłaby do odbiorców zainteresowanych zakupem (większy udział core target w wygenerowanych kontaktach reklamowych).
Zaprojektowaliśmy od nowa kampanię multiscreen. Przeprowadziliśmy optymalizację budżetu skutkującą zwiększeniem udziału kanału video online docierającego do tzw. Light TV Viewers – osób, które oglądają mniej telewizji. Podczas realizacji kampanii kontrolowaliśmy częstotliwość kontaktów oraz realizację zasięgów w obu mediach – TV i video online, tak aby uzyskać efekt komplementarności wszystkich działań multiscreen.
W samej telewizji zoptymalizowaliśmy udział stacji, dając więcej głosu stacjom premium. Zwiększyliśmy udział Prime-Time oraz dopasowanie (Affinity Index). Wszystko to optymalizując jednocześnie koszty dotarcia.
Jan Niezbędny został uhonorowany przez KUPCÓW POLSKICH tytułem LIDERA SPRZEDAŻY 2023, a worki na śmieci Magnum Flex & Strong 60l otrzymały nagrodę ZŁOTY PARAGON 2023.
„Złoty Paragon” – to wyróżnienie przyznawane przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski.
Konkurs wyłania te produkty, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą Kupcom największe dochody.
Dzięki autorskim narzędziom analitycznym przeanalizujemy działania Twojej konkurencji, a następnie zaproponujemy efektywną i sprawną optymalizację budżetu reklamowego.
Przeanalizujemy ruch w Twoim serwisie pod kątem zakładanych celów.
Dzięki naszemu bieżącemu wsparciu Twój serwis będzie zawsze spełniał aktualne wymagania Google – będzie mógł skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania.