1
Wsparcie w wyborze optymalnego systemu do zarządzania relacji z klientem. Wspieramy takie technologie jak m.in. HubSpot, User.com, ActiveCampaign, Adobe Experience Cloud.
2
Wsparcie w wyborze optymalnej technologii marketing automation, dopasowanej do specyfiki Twojego biznesu. Wspieramy takie technologie jak m.in HubSpot Marketing Hub, Adobe Experience Cloud, User.com, ActiveCampaign czy SalesManago.
3
Wsparcie w doborze optymalnej technologii do budowania widoku 360 klienta , jakim jest Customer Data Platform. Wspieramy takie technologie jak m.in. Segment.com, Google Cloud Platform.
4
Wsparcie w wyborze narzędzi i strategii personalizacji komunikacji marketingowej do rynku i klientów. Wspieramy takie technologie jak m.in. Adobe Experience Platform, HubSpot CMS HUB, User.com.
5
Wsparcie w wyborze optymalnego "stacku" analitycznego, który posłuży do skalowania wyników Twojego biznesu. Wspieramy takie technologie jak m.in. Adobe Analytics, Google Analytics, Heap i Mixpanel.
6
Wsparcie w wyborze narzędzi do optymalizacji digitalowej ścieżki użytkownika. Wspieramy takie technologie jak m.in. Adobe Experience Platform.
7
Wsparcie w wyborze narzędzi do kreowania optymalnego doświadczenia użytkownika w sieci. Wspieramy takie technologie jak m.in. Adobe Experience Platform.
8
Wsparcie w kreaowaniu i implementacji stategii danych 1st party, dzięki narzędziom analityczny. Wspieramy technologie takie jak m.in. Adobe Analytics, Segment.com, Google Analytics.
9
Wsparcie w wyborze narzędzi do budowania programów lojalnościowych.
Nasz proces wyboru najlepszej technologii marketingowej dla Twojego biznesu:
Pomożemy w wyborze narzędzi marketingowych.
Przeanalizujemy najlepsze opcje narzędzi.
Porównamy technologie w poszukiwaniu najlepszej opcji dla biznesu.
Wybierzemy i wdrożymy najlepsze rozwiązania dla celów biznesu.
Nasze zautomatyzowane funkcje komunikacyjne pomagają utrzymać kontakt z uczniami i zwiększyć ich zaangażowanie dzięki automatycznym rekomendacjom kursów, przypomnieniom.
Zmaksymalizuj satysfakcję i lojalność klientów. Zautomatyzuj komunikację masową i popraw doświadczenia zakupowe klientów.
Wykorzystaj zautomatyzowane narzędzia marketingowe do generowania leadów i kontaktowania się z klientami.
Optymalizacja współczynnika konwersji to proces, dzięki któremu możesz zwiększyć współczynnik zakupów na każdym etapie lejka sprzedażowego i uzyskać więcej koszyków, a także podnieść lojalność klientów.
Automatyzuj kontakt z klientami B2B oraz B2C dzięki narzędziom klasy CRM, Marketing Automation i Customer Experience.
Zautomatyzuj procesy biznesowe i zwiększ wydajność dzięki naszym narzędziom CRM, Marketing Automation i Customer Experience.
Od lat wdrażamy narzędzia marketingowe i technologiczne
Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.
Więcej w Polityce CookiesOtrzymasz praktyczne porady i przykłady, jak osiągać lepsze efekty w marketingu. Całkowicie bezpłatnie.