Media Manager (TV Planning/Buying)

Media Manager (TV Planning/Buying)

Miejsce pracy: Warszawa

Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy Altavia Kamikaze + K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy, jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii multiscreen, które maksymalizują zasięg i zaangażowanie odbiorców.
  • Współpraca z klientami nad tworzeniem skutecznych planów mediowych, uwzględniających cele kampanii.
  • Negocjowanie warunków i realizacja zakupu TV oraz innych mediów.
  • Optymalizowanie kampanii przy użyciu narzędzi takich jak Arianna czy AdvantEdge.
  • Uczestnictwo w prezentacjach ofertowych, rozwijanie produktów TV i wspieranie new business.

Z nami możesz liczyć na:

Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.

Pracę ze znanymi markami i ciekawymi wyzwaniami, które sam(a) będziesz tworzyć.

Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i różnorodnym projektom.

Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.

Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.

Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu.

Brak dress code’u.

Pracę w modelu hybrydowym.

Co musisz umieć, by usłyszeć od nas IT’S A PERFECT MATCH:

  • Masz minimum 5 lat doświadczenia w planowaniu i zakupie TV w agencji.
  • Zarządzasz pracą innych i potrafisz koordynować działania zespołów.
  • Posługujesz się angielskim na poziomie B2.
  • Masz doświadczenie w ofertowaniu produktów telewizyjnych, uczestnictwie w przetargach.
  • Masz umiejętności managerskie, prezentacyjne i doskonale współpracujesz z klientami.

Dlaczego warto dołączyć do nas?

  • Nie sprowadzamy naszej pracy do sztywnych, korporacyjnych ram. U nas możesz być sobą, pracując z ludźmi, którzy cenią nieformalną atmosferę, humor i mają dystans do siebie.
  • Dajemy Ci swobodę w działaniu i zielone światło na realizację Twoich pomysłów. Chcemy, żebyś miał(a) realny wpływ na rozwój firmy i czuł(a) sens wykonywanej pracy.
  • Dla nas liczy się przede wszystkim efekt Twojej pracy – nie narzucamy Ci sposobu jej wykonania.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Patrycja Kruszyńska

People & Culture Specialist

+48 789 477 958

patrycja.kruszynska@kamikaze.digital

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5