Business & Communication Manager

Business & Communication Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy Altavia Kamikaze + K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy, jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Zarządzanie projektami: Współpraca między klientem a agencją, szczególnie w obszarach mediów cyfrowych i offline, SEO & content oraz martech.
  • Bycie partnerem dla klienta: Budowanie swojej pozycji jako ekspert w oczach klienta, dostarczanie wyników, proaktywność i szeroka wiedza z zakresu mediów i reklamy.
  • Współpraca wewnętrzna: Praca z różnymi zespołami, żeby zapewnić spójny przekaz i realizację celów organizacyjnych.

Z nami możesz liczyć na:

Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.

Pracę ze znanymi markami i ciekawymi wyzwaniami, które sam(a) będziesz tworzyć.

Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i różnorodnym projektom.

Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.

Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.

Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój działu.

Brak dress code’u.

Pracę w modelu hybrydowym.

Co musisz umieć, by usłyszeć od nas IT’S A PERFECT MATCH:

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w rozwoju biznesu, zarządzaniu projektami, planowaniu mediów lub podobnej roli.
  • Podstawowa wiedza i praktyczne doświadczenie z większością kanałów mediowych i usług, takich jak Google Ads, Meta Ads, programmatic, performance, SEO, content marketing, marketing-automation oraz reklamy TV / Radio / Kino / OOH.
  • Mile widziana znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics czy Adobe Analytics. Znajomość narzędzi do monitoringu rynku będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1.
  • Otwartość na rozmowy i negocjacje z klientami, proaktywne podejście.
  • Umiejętność myślenia kreatywnego i strategicznego, z dbałością o szczegóły.
  • Znajomość trendów branżowych i najlepszych praktyk.

Dlaczego warto dołączyć do nas?

  • Nie sprowadzamy naszej pracy do sztywnych, korporacyjnych ram. U nas możesz być sobą, pracując z ludźmi, którzy cenią nieformalną atmosferę, humor i mają dystans do siebie.
  • Dajemy Ci swobodę w działaniu i zielone światło na realizację Twoich pomysłów. Chcemy, żebyś miał(a) realny wpływ na rozwój firmy i czuł(a) sens wykonywanej pracy.
  • Dla nas liczy się przede wszystkim efekt Twojej pracy – nie narzucamy Ci sposobu jej wykonania.
Aplikuj

Kontakt do rekrutacji

Patrycja Kruszyńska

People & Culture Specialist

+48 789 477 958

patrycja.kruszynska@kamikaze.digital

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5