Prowadzisz biznes e-commerce i szukasz agencji, która zwiększy Twoją sprzedaż wykorzystując potencjał social ads? A może dopiero budujesz świadomość swojego e-commerce i zależy Ci na precyzyjnie targetowanej kampanii zasięgowej? Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
Jednym z najpowszechniejszych celów kampanii social ads w branży e-commerce jest zwiększanie sprzedaży. Działania te mogą być optymalizowane zarówno pod liczbę przeprowadzonych transakcji jak i określony wzrost wartości koszyka zakupowego.
Niezależnie od tego, jakiego typu wyzwania stoją przez Twoim e-commerce, pomożemy Ci je zrealizować.
Kluczową rolę w realizowanych przez nas kampaniach paid social dla e-commerce pełni remarketing. To dzięki niemu zyskujemy kanał umożliwiający nam powrót do klienta, który porzucił swój koszyk oraz możliwość nakłonienia go do domknięcia procesu zakupowego.
Retargeting w social mediach to także świetny sposób na lojalizowanie klientów np. poprzez kierowanie personalizowanych reklam oferujących dołączenie do programów lojalnościowych czy realizację kodów rabatowych Możliwości jest wiele.
Aby jak najskuteczniej wpierać działania naszych klientów z branży e-commerce, często sięgamy również po formaty reklam dynamicznych.
Opierają się one na danych automatycznie zaciąganych z katalogów produktowych. Jednak jej największą siła nie jest wcale brak konieczności samodzielnego przygotowywania contentu reklamowego, a jej personalizowany charakter. W emitowanej przez nas reklamie użytkownik zobaczy zarówno produkty, którymi się interesował jak i te, które są z nimi powiązane.
Dodatkowym aspektem zwiększającym skuteczność kampanii dynamicznych jest fakt, że format ten wyświetlany jest pomiędzy zwykłymi postami na wall’u użytkownika, co zwiększa szansę na kliknięcie.
Jeśli planujesz rozwijać swój e-commerce za pośrednictwem social ads, skontaktuj się z nami. Przygotujemy dla Ciebie skuteczną strategię paid social, która poprawi skuteczność Twoich działań.