Przeanalizowaliśmy strukturę konta reklamowego oraz teksty reklamowe pod kątem ich skuteczności.
Na podstawie danych dostępnych w Google Analytics oraz Google Ads zebraliśmy dane dotyczące grupy użytkowników konwertujących.
Na podstawie uzyskanych w ten sposób danych poszerzyliśmy strukturę konta reklamowego o nowe frazy i reklamy.
Określiliśmy także główne segmenty użytkowników na podstawie demografii oraz zainteresowań.
Zaczerpując dane z Google Analytics rozbudowaliśmy także segmentację list remarketingowych.
Wdrożyliśmy zmiany na koncie reklamowym: nowe listy użytkowników, frazy, teksty reklamowe.
Zrezygnowaliśmy ze strategii stawek opartych o maksymalne CPC, płynnie przechodząc do działań opartych o konwersję – docelowe CPA oraz maksymalizację konwersji.
-7%
Segmentacja i lepsze dopasowanie reklam obniżyło koszt kliknięcia o 7% w porównaniu z poprzednim rokiem.
-12%
Zmiana strategii wpłynęła na obniżenie kosztu konwersji o 12% w porównaniu z poprzednim rokiem.
Dzięki zmianom wprowadzonym na koncie, segmentacji oraz zmianie strategii stawek zanotowaliśmy wzrost konwersji o 19% w stosunku do poprzedniego roku.
19
Dzięki autorskim narzędziom analitycznym przeanalizujemy działania Twojej konkurencji, a następnie zaproponujemy efektywną i sprawną optymalizację budżetu reklamowego.
Przeanalizujemy ruch w Twoim serwisie pod kątem zakładanych celów.
Dzięki naszemu bieżącemu wsparciu Twój serwis będzie zawsze spełniał aktualne wymagania Google – będzie mógł skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania.