Z pomocą Google Trends przeanalizowaliśmy, czego i w jaki sposób szukają mamy niemowląt.
Pomiędzy godziną 23 a 6 rano zauważyliśmy nagłe wzrosty wyszukań fraz związanych z dolegliwościami niemowląt. Mamy szukały odpowiedzi, jak poradzić sobie np. z kolką, ulewaniem itd. Zaobserwowaliśmy też, że mamy korzystają głównie z telefonów komórkowych.
Reklamy zaplanowaliśmy tak, by wyświetlały się tylko w nocy i głównie na telefonach komórkowych. Stworzyliśmy personalizowane teksty reklamowe odpowiadające na problemy mam.
Mamy pozytywnie odebrały personalizowane teksty. Uzyskaliśmy CTR na poziomie 7% przy zakładanych 3,9%.
7
Przeanalizujemy ogólnodostępne dane o wyszukiwaniach Twoich konsumentów. Zestawimy je z Twoimi danymi własnymi, takimi jak: baza CRM, strona www, prowadzone kampanie. Szukamy istotnych statystycznie wzorców zachowań, wyraźnych motywacji konsumenckich. Sformułujmy z nich najważniejsze wnioski (insighty).
Stworzymy mikrostrategie zakupowe reklamy w wyszukiwarkach. Dotrzemy do Twoich potencjalnych użytkowników z precyzyjnym komunikatem, maksymalnie dopasowaną reklamą w miejscu i czasie, gdy tego potrzebują. Dzięki temu nie bedziemy przepalać Twojego budżetu.
Będziemy udoskonalać rozwiązania dzięki danym z Twoich kampanii. Uczący się model zakupowy będzie maksymalizować wydatki tam, gdzie znajdzie największy potencjał zakupowy Twoich konsumentów.