Przeanalizowaliśmy mikrokonwersje na stronie sklepu. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jak poruszają się po niej klienci. Poznaliśmy ich zachowania.
Namierzyliśmy grupę „uciekinierów”, którzy nie finalizowali transakcji. W zależności od momentu porzucenia koszyka, przepisaliśmy ich do grupy z wysoką szansą powrotu do sklepu – opuścili koszyk na bardzo zaawansowanym etapie – lub niską szansą powrotu – opuścili na wstępnym etapie.
Naszą komunikację skupiliśmy na osobach o wysokiej szansie powrotu do sklepu. Im więcej aktywności wykonali na naszej stronie, tym wyższe stawki byliśmy gotowi zapłacić. Wyświetlaliśmy im linki sponsorowane adwords.
40%
Ilość transakcji wzrosła o 40%.
Zwiększyliśmy całkowite przychody ze sprzedaży o 25%.
25
Przeanalizujemy ruch w Twoim serwisie pod kątem zakładanych celów.
Połączymy dane z różnych źródeł – Twojego CRMu, serwisu www, czy działań mediowych. Wyodrębnimy segmenty użytkowników o wysokim potencjale ze względu na Twój cel.
Stworzymy strategię zakupową reklamy w wyszukiwarkach dla segmentu najbardziej obiecujących użytkowników. Dotrzemy do nich z precyzyjnym komunikatem, maksymalnie dopasowaną reklamą w miejscu i czasie, gdy tego potrzebują. Dzięki temu nie będziemy przepalać Twojego budżetu.
Będziemy udoskonalać rozwiązania dzięki danym z Twoich kampanii. Uczący się model zakupowy będzie maksymalizować wydatki tam, gdzie znajdzie największy potencjał zakupowy Twoich konsumentów.