Wykorzystaliśmy aktualne dane o warunkach meteorologicznych z OpenWeatherMap.
Wiedzieliśmy dokładnie, jaka pogoda aktualnie panuje w miastach, w których wyświetla się nasza reklama w wyszukiwarce Google.
Stworzyliśmy algorytm, który co godzinę sprawdzał temperaturę, wiatr, oraz opady deszczu i śniegu w miastach objętych kampanią. Następnie wybierał kreacje pasujące do pogody oraz odpowiednio modyfikował stawki AdWords, tak by konkretne kreacje wyświetlały się tylko podczas pogody, której dotyczą.
110%
Zwiększyliśmy CTR o ponad 110% w stosunku do innych kampanii marki w wyszukiwarce.
Obniżyliśmy koszt konwersji o ponad 40% w stosunku do innych kamapanii w wyszukiwarce.
40
Przeanalizujemy ogólnodostępne dane o wyszukiwaniach Twoich konsumentów. Zbadamy wzroce zachowań i na ich podstawie wybierzemy najlepsze momenty działań reklamowych. Oprócz danych geograficznych czy behawioralnych dodamy inne kryteria (np. pogodowe) by komunikat trafiał lepiej do świadomości użytkownika.
Stworzymy strategię zakupową reklamy w wyszukiwarkach dla Twoich użytkowników. Dotrzemy do nich z precyzyjnym komunikatem, maksymalnie dopasowaną reklamą w miejscu i czasie, gdy tego potrzebują. Dzięki temu nie będziemy przepalać Twojego budżetu.
Będziemy udoskonalać rozwiązania dzięki danym z Twoich kampanii. Uczący się model zakupowy będzie maksymalizować wydatki tam, gdzie znajdzie największy potencjał zakupowy Twoich konsumentów.