Dobry tekst wymaga przygotowania precyzyjnego planu, który określi, co jest w nim najważniejsze. Fundamentem, na którym opieramy treści content marketingowe są tzw. konspekty.
Stosowanie się do kompleksowych zaleceń sprawia, że tworzone przez nas lub naszych Klientów materiały celnie trafiają do grupy docelowej marki i są zoptymalizowane pod kątem parametrów SEO – pozyskują ruch organicznych (organic traffic).
Konspekty są doskonałym narzędziem do pracy z firmowymi copywriterami, którzy realizują działania komunikacyjne w imieniu marki. Proste wskazówki zawarte w dokumencie oraz szczegółowa analiza fraz kluczowych pozwoli nawet osobom nie znającym zasad SEO na stworzenie tekstów zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek.
Co więcej, dokument może określać najważniejsze założenia tekstów, infografik oraz materiałów video. Jest elementem służącym do utrzymania spójności komunikacyjnej pomiędzy różnymi formatami contentu tworzonego w serwisie marki.