Content marketing dla e-commerce

Chcesz zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Szukasz sposobu na sprowadzenie wartościowego ruchu do Twojego e-sklepu? Zastanawiasz się jak skutecznie lojalizować swoich e-klientów? Sprawdź, co możesz zyskać dzięki content marketingowi.

Rola content marketingu w e-handlu

Zwiększanie sprzedaży to główne wyzwanie związane z prowadzeniem biznesu e-commerce. Działanie to można wspierać np. za pośrednictwem kampanii produktowych oraz przy wsparciu content marketingu.

Zadaniem content marketingu jest tworzenie unikalnych i pożytecznych z perspektywy użytkownika treści. Publikowanie odpowiednioch tekstów np. na firmowym blogu zwiększa szansę nie tylko na finalizację koszyka zakupowego, ale pozyskanie stałych klientów.

100 000 000+
sesji organicznych każdego roku generują nasi Klienci
50 000+
sesji organicznych miesięcznie generuje nasz najlepszy artykuł
516
fraz w TOP10 posiada jeden ze stworzonych przez nas artykułów

 

Content marketing sprzedaje

Tworząc treści, wyznajemy zasadę Content Precise. Swoje rekomendacje opieramy na analityce contentu. Analizujemy zarówno popularność danych treści, intencje użytkowników Google, statystyki Twojego obecnego contentu z wykorzystaniem takich narzędzi jak Senuto, Google Analytics oraz Google Search Console.

Dzięki temu tworzymy treści, które sprzedają oraz odpowiadają na zainteresowania użytkowników, wykorzystują odpowiednie słowa kluczowe oraz są napisane w ciekawy i przystępny sposób. Dzięki nam szybko zaczniesz dostrzegać poprawę w pozycjach Twojej witryny. A to z kolei zbuduje rozpoznawalność i wiarygodność Twojej marki, co bezpośrednio przełoży się na wzrosty w sprzedaży.

Formy content marketingowe popularne w e-commerce

Najczęściej realizowanymi przez nas formami content marketingowymi dla branży e-commerce są m.in.:

  • Poradniki w formie tekstowej oraz video,
  • Artykuły sponsorowane i eksperckie,
  • E-booki,
  • Recenzje produktowe,
  • Opisy produktów i usług.

Nasz content znajdziesz między innymi na

Zanim przystąpisz do wykorzystywania content marketingu w swoich działaniach, w pierwszej kolejności zleć przeprowadzenie audytu treści w swoim e-sklepie. Dzięki niemu zdobędziesz pełną wiedzę na temat warstwy tekstowej Twojej witryny, koniecznych optymalizacji i uzyskasz profesjonalne rekomendacje dotyczące publikowania przyszłych tekstów.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5