Witold Adamski dołączył do zespołu K2 Precise (Grupa K2), obejmując stanowisko Chief Product Officera. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu oraz produktów w obszarze mediów digital.
Rolą Witolda Adamskiego będzie również zapewnienie klientom wysokiej jakości usług analitycznych i performance, rozwój merytorycznym zespołów SEM, social ads, programmatic & display, afiliacji i web analityki. Adamski będzie odpowiedzialny za współpracę z najważniejszymi partnerami mediowymi i technologicznymi takimi jak Google, Meta, TikTok, Adform, Teads, Justtag, YOC i innymi.
– Cieszę się z dołączenia Witolda do naszego zespołu. Chcemy być dla klientów najlepszym partnerem w realizacji celów biznesowych poprzez optymalizację każdego etapu ścieżki zakupowej konsumentów. Z racji naszego DNA szczególną rolę odgrywają precyzyjne działania w digital mediach z wykorzystaniem zaawansowanych danych. Witold posiada zarówno doświadczenie w strategicznej obsłudze wymagających klientów, jak również umiejętność budowy skutecznego zespołu, co wzmocni naszą jakość produktu digital mediowego – Katarzyna Wiśniewska, Managing Directorka w K2 Precise.
Witold Adamski jest związany z branżą od 17 lat. Karierę mediową rozpoczął w OMD, gdzie pracował dla szerokiego grona klientów, takich jak T-Mobile, HP, Deutsche Bank, Polpharma i Grupa Żywiec (Heineken Polska). Po sukcesach współpracy z Grupą Żywiec przeszedł na stronę reklamodawcy, odpowiadał m.in. za wdrożenie nowego globalnego strategicznego podejścia do planowania mediów.
Przez ostatnie 8 lat pracował w agencji MediaHub, gdzie budował zespół obsługujący kluczowego klienta – ING Bank Śląski. Odpowiadał za koordynację wszystkich projektów mediowych prowadzonych przez ING na rynku polskim. Do jego zadań należała zmiana organizacji zespołu i procesów pracy. Restrukturyzacja dotyczyła m.in. transformacji cyfrowej, w tym wdrożenia rozwiązań Business Intelligence. Dbał również o innowacyjne rozwiązania w zakresie planowania mediów, analiz i raportowania danych.
Zrealizowane z udziałem Witolda Adamskiego kampanie są doceniane licznymi nagrodami zarówno za ich efektywność (16 nagród Effie, w tym trzy złote), innowacyjność (nagrody Innovation, w tym Grand Prix), a także ważną rolę w cyfrowej transformacji (18 nagród Mixx Awards, w tym 3 razy Best in Show). Witold Adamski, dołączając do zespołu K2 Precise podkreśla, że „ta najważniejsza kampania” jest zawsze przed nim.