K2 Precise rozpoczyna współpracę z Grupą Morizon – Gratka. W wyniku wygranego przetargu agencji powierzono performance’ową obsługę serwisów ogłoszeniowych należących do klienta.
– W ofercie zaprezentowanej nam przez K2 Precise najbardziej doceniliśmy jej kompleksowość i komplementarność. Mocną stroną agencji okazał się jej doświadczony zespół obsługowy, który zaproponował precyzyjne rozwiązania dla wyzwań postawionych w briefie. Liczymy na inspirującą i owocną współpracę – mówi Marcin Drabek, Head of Marketing w Grupa Morizon – Gratka.
Współpraca K2 Precise i Grupy Morizon-Gratka ma charakter stały i będzie obejmować m.in. działania analityczne oraz realizację kampanii efektywnościowych obejmujących obszary: SEM, social ads, programmatic, afiliację oraz marketing automation.
Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o. to wiodący wydawca serwisów ogłoszeniowych w Polsce, które co miesiąc odwiedza blisko 4 mln użytkowników. Od połowy 2020 roku Morizon.pl i Gratka.pl działają w strukturach Ringier Axel Springer Media – grupy mediowo-technologicznej prowadzącej takie serwisy inernetowe jak: Onet, Business Insider, Forbes czy Noizz.