K2 Precise dołącza do Facebook Marketing Partners!

03.08.2020 - Aktualności

Agencja K2 Precise uzyskała tytuł Partnera Preferowanego programu Facebook Marketing Partners for Agencies. Uczestnictwo w programie potwierdza kompetencje agencji w prowadzeniu kampanii Paid Social i jest kolejnym etapem rozwoju specjalistycznego wsparcia dla klientów agencji.

https://www.facebook.com/business/partner-directory/details?id=280206296750965

Facebook Marketing Partners to program, do którego zostają zaproszone agencje po spełnieniu wymagań dotyczących m. in. skali prowadzonych działań, efektywnej alokacji budżetów reklamowych i udziału kampanii, których celem jest generowanie bezpośrednich wyników biznesowych dla klientów.

Partnerstwo jest potwierdzeniem kompetencji K2 Precise w prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz ich zgodności z zaleceniami Facebooka. Agencja K2 Precise uzyskała status Partnera Preferowanego, wyższy od standardowego Facebook Marketing Partners for Agencies.

Wieloletnia współpraca z Facebookiem przy kampaniach dla branży retail, FMCG, mody, urody czy farmacji, zaowocowała wszechstronną znajomością samego narzędzia, czego swoistym ukoronowaniem jest przyznany nam certyfikat. Traktuję go jako dowód uznania dla świetnej pracy naszego zespołu Social Ads. Jako jedni z pierwszych na rynku sięgamy po wszelkie nowoczesne rozwiązania, pomagając tym samym rozwijać biznesy naszych klientów – mówi Monika Krawczyk, Chief Media Officer K2 Precise.

K2 Precise jako Partner Preferowany posiada uprawnienia pozwalające na: • organizację warsztatów kreatywnych dla klientów w celu podnoszenia ich kompetencji w zakresie prowadzenia efektywnych kampanii na Facebooku, • korzystanie ze wsparcia dedykowanych ekspertów i techników z Facebooka, • dostęp do unikalnych materiałów edukacyjnych, • uzyskanie certyfikatów Facebook Blueprint dla członków zespołu, które potwierdzą ich indywidualne kompetencje.

Certyfikat jest zaproszeniem dla nas i naszych partnerów do bliższej współpracy kreatywnej i technologicznej z Facebookiem, z czego chętnie skorzystamy. Liczymy bowiem na jeszcze bardziej efektywne wykorzystanie wszystkich, w szczególności analitycznych, możliwości tej platformy – dodaje Monika Krawczyk.

Kolejny cel agencji K2 Precise to uzyskanie statusu Partnera Premium, który umożliwia dostęp do dodatkowych analiz, warsztatów i szkoleń oraz uczestnictwo w dedykowanych spotkaniach.

Zobacz profil K2 Precise na platformie Facebook for Marketing Partners.  

Dodaj komentarz

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5