Z początkiem sierpnia do agencji K2 Precise dołączył Tomasz Choroszewski, który objął stanowisko Chief Media Officera. Będzie on odpowiadał m.in. za obszar marketingu precyzyjnego, afiliację oraz zespół client service.
– Przez kilkanaście lat Tomek zdobył bogate doświadczenie z różnych stron rynku, co w połączeniu z dużym wyczuciem produktu mediowego, jak również zrozumieniem biznesu pozwoli na wzmocnienie naszej roli jako strategicznego partnera klientów. Tomek jest również liderem mocno zorientowanym na ludzi, dzięki czemu wierzę, że będzie w stanie skutecznie wspierać nasz zespół ekspertów i pozostałych liderów, z którymi będzie budować sukces klientów. Z kolei doświadczenia w działaniach efektywnościowych wzmocnią naszą ekspertyzę w dostarczaniu klientom policzalnej wartości w oparciu o dane – komentuje Katarzyna Wiśniewska, Dyrektor Zarządzająca K2 Precise.
Tomasz Choroszewski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko pojętej branży mediowej. Pracował m.in. dla wydawcy internetowego (Grupa o2), gdzie odpowiadał za jeden z zespołów sprzedażowych oraz w stacji telewizyjnej (TVP), w której współtworzył strategię rozwoju digital oraz prowadził projekty cross-mediowe. Nadzorował także rozbudowę obszarów digital i trading w lokalnej agencji mediowej (Codemedia), a w ostatnim czasie zarządzał kompetencjami performance marketingowymi w sieciowym domu mediowym (Wavemaker).
Tomasz Choroszewski współpracował między innymi z takimi klientami jak: IKEA, USP (Spark & Mortar) oraz Nestle (Nespresso).