Przeanalizowaliśmy raporty sprzedażowe ubezpieczyciela. Okazało się, że większość zebranych leadów ma bardzo niską dodzwanialność przez call center. Zdziwiło nas to, zwłaszcza że dostarczane leady były bardzo dobrej jakości. Przebadaliśmy dokładnie procesy w call-center, przesłuchiwaliśmy rozmowy i zaczęliśmy uczestniczyć w cotygodniowych statusach zespołu.
Wychwyciliśmy wiele błędów w obsłudze i procesie walidacji leadów – np. dzwonienie z zastrzeżonego numeru, źle dobierane pory i częstotliwość kontaktu. Miały one znaczący wpływ na dodzwanialność do potencjalnych klientów.
Poprosiliśmy Call Center o dzwonienie z niezastrzeżonego numeru, zwiększenie liczby prób połączeń telefoniczny i odpowiednie rozłożenie tego w czasie. Poprawiliśmy proces odznaczania leadów w systemie przez konsultantów.
Dzięki naszym działaniom usprawniliśmy działanie Call Center ubezpieczyciela i zwiększyliśmy walidację leadów o 17%.
17
Przeanalizujemy Twój proces sprzedażowy w oparciu o dostępne dane online i offline, ścieżki zakupowe oraz wywiad z kluczowymi uczestnikami. Zmapujemy silne i słabe punkty.
Przedstawimy listę usprawnień zwiększających efektywność sprzedaży: rozwiązania automatyzujące sprzedaż, działania marketingu precyzyjnego nakierowane na generowanie sprzedaży, mechanizmy monitorujące i ograniczające nieefektywne działania. Oszacujemy efekty i koszty wprowadzanych zmian.
Wdrożymy rekomendowane usprawnienia, przeszkolimy osoby biorące udział w procesie sprzedażowym. Przeprowadzimy Cię przez zmianę.
Przetestujemy procesy sprzedażowe i sprawdzimy skuteczność wprowadzonych zmian. Wprowadzimy konieczne optymalizacje. Ustawimy system monitorujący sprzedaż na bieżąco.