Jak skutecznie docierać do specyficznej grupy docelowej mojej marki?

Wyzwanie marki

Producent pokarmu dla niemowląt szukał precyzyjnego i skutecznego sposobu dotarcia do karmiących mam.

Łukasz Plona

Innovation & Technology Director

  1. Dane

    Z pomocą Google Trends przeanalizowaliśmy, czego i w jaki sposób szukają mamy niemowląt.

  2. Wnioski

    Pomiędzy godziną 23 a 6 rano zauważyliśmy nagłe wzrosty wyszukań fraz związanych z dolegliwościami niemowląt. Mamy szukały odpowiedzi, jak poradzić sobie np. z kolką, ulewaniem itd. Zaobserwowaliśmy też, że mamy korzystają głównie z telefonów komórkowych.

  3. Strategia

    Reklamy zaplanowaliśmy tak, by wyświetlały się tylko w nocy i głównie na telefonach komórkowych. Stworzyliśmy personalizowane teksty reklamowe odpowiadające na problemy mam.

  4. Efekt

    CTR

    Mamy pozytywnie odebrały personalizowane teksty. Uzyskaliśmy CTR na poziomie 7% przy zakładanych 3,9%.

    7

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Wartościowe wnioski o Twoich konsumentach

Przeanalizujemy ogólnodostępne dane o wyszukiwaniach Twoich konsumentów. Zestawimy je z Twoimi danymi własnymi, takimi jak: baza CRM, strona www, prowadzone kampanie. Szukamy istotnych statystycznie wzorców zachowań, wyraźnych motywacji konsumenckich. Sformułujmy z nich najważniejsze wnioski (insighty).

Strategia precise SEM

Stworzymy mikrostrategie zakupowe reklamy w wyszukiwarkach. Dotrzemy do Twoich potencjalnych użytkowników z precyzyjnym komunikatem, maksymalnie dopasowaną reklamą w miejscu i czasie, gdy tego potrzebują. Dzięki temu nie bedziemy przepalać Twojego budżetu.

Wnioski i optymalizacja

Będziemy udoskonalać rozwiązania dzięki danym z Twoich kampanii. Uczący się model zakupowy będzie maksymalizować wydatki tam, gdzie znajdzie największy potencjał zakupowy Twoich konsumentów.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5