Przeanalizowaliśmy dane sprzedażowe preparatu ze sklepu producenta oraz współpracujących aptek internetowych. Zidentyfikowaliśmy grupę użytkowników, którzy przerywali zakup kuracji po pierwszej serii.
Regularne stosowania preparatu przez pacjentów daje najlepsze efekty kuracji. Zależało nam, by przypominać o kontynuowaniu leczenia w najwłaściwszym momencie. Dane sprzedażowe o wielkość kuracji kupionej przez chorego powiedziały nam, kiedy zakupiona kuracja się skończy. W ten sposób identyfikowaliśmy kluczowe momenty każdego pacjenta.
Kampania programatyczna zaczynała wyświetlać się użytkownikom na parę dni przed końcem poprzednio zamówionej kuracji. Po paru dniach od skończenia się tej kuracji ustawała. Kampania była przypominaczem, mimo że nie zawierała komunikatu – „przypominamy”, „nie zapomnij”. Zależało nam, by konsumenci nie czuli się śledzeni.
10x
Uzyskaliśmy 10-krotnie większy zwrot z inwestycji w porównaniu z poprzednimi kampaniami kierowanymi do nowych użytkowników.
Podnieśliśmy konwersję do 37% przy zakładanych 10%.
37
Zrobimy przegląd danych, jakimi dysponujesz np. z Twojego CRMu, www, innych systemów. Łączymy je w jednym miejscu – w DMP (Data Management Platform).
Zintegrowane dane przeanalizujemy pod kątem wzorów zachowań Twoich konsumentów. Szukamy wyraźnych motywacji konsumenckich. Sformułujemy najważniejsze wnioski (insighty).
Wskażemy segmenty konsumenckie najbardziej wartościowe ze względu na Twój cel oraz strategię osiągnięcia założonego celu. Wykonamy prognozę wyników oraz zestawiamy ją z przewidywanymi kosztami.
Zrealizujemy obraną strategię zakupu mediów w modelu automatycznym i inteligentnym (machine learning, AI). Dzięki temu powierzchnia reklamowa Twoich działań będzie optymalnie dobierana z punktu widzenia opłacalności oraz dopasowania „tu i teraz” do Twojego odbiorcy.
Będziemy udoskonalać rozwiązania dzięki danym z Twoich kampanii. Uczący się model zakupowy będzie maksymalizować wydatki tam, gdzie znajdzie największy potencjał zakupowy Twoich konsumentów.