Jak zwiększyć konwersję z działań płatnych w sieci wyszukiwania? Case study MEED

Wyzwanie marki

MEED to firma zajmująca się analityką biznesową oraz bazami danych, operująca w krajach Bliskiego Wschodu.
W ramach nawiązanej współpracy zlecono nam pozyskiwanie nowych, wartościowych leadów w kanale online. Nasze działania miały objąć kraje regionu MENA.

Redakcja K2 Precise

  1. Dane

    Przeanalizowaliśmy strukturę konta reklamowego oraz teksty reklamowe pod kątem ich skuteczności.

    Na podstawie danych dostępnych w Google Analytics oraz Google Ads zebraliśmy dane dotyczące grupy użytkowników konwertujących.

  2. Wnioski

    Na podstawie uzyskanych w ten sposób danych poszerzyliśmy strukturę konta reklamowego o nowe frazy i reklamy.

    Określiliśmy także główne segmenty użytkowników na podstawie demografii oraz zainteresowań.

    Zaczerpując dane z Google Analytics rozbudowaliśmy także segmentację list remarketingowych.

  3. Strategia

    Wdrożyliśmy zmiany na koncie reklamowym: nowe listy użytkowników, frazy, teksty reklamowe.

    Zrezygnowaliśmy ze strategii stawek opartych o maksymalne CPC, płynnie przechodząc do działań opartych  o konwersję – docelowe CPA oraz maksymalizację konwersji.

  4. Efekty

    Niższy koszt kliknięcia

    -7%

    Segmentacja i lepsze dopasowanie reklam obniżyło koszt kliknięcia o 7% w porównaniu  z poprzednim rokiem.

    Niższy koszt konwersji

    -12%

    Zmiana strategii wpłynęła na obniżenie kosztu konwersji o 12% w porównaniu z poprzednim rokiem.

    Wzrost konwersji

    Dzięki zmianom wprowadzonym na koncie, segmentacji oraz zmianie strategii stawek zanotowaliśmy wzrost konwersji o 19% w stosunku do poprzedniego roku.

    19

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Zaawansowane narzędzia analityczne

Dzięki autorskim narzędziom analitycznym przeanalizujemy działania Twojej konkurencji, a następnie zaproponujemy efektywną i sprawną optymalizację budżetu reklamowego. 

Analiza ruchu w Twoim serwisie

Przeanalizujemy ruch w Twoim serwisie pod kątem zakładanych celów.

Konsultacje SEO

Dzięki naszemu bieżącemu wsparciu Twój serwis będzie zawsze spełniał aktualne wymagania Google – będzie mógł skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5