Połączyliśmy dane o ruchu na stronie ubezpieczyciela z danymi o sprzedaży offline prowadzonej przez agentów ubezpieczyciela.
Dzięki integracji danych dostrzegliśmy, że nie wszystkie frazy kluczowe kampanii SEM, które prowadziły do zapytań klientów online, prowadziły w kolejnym kroku do sprzedaży przez agentów.
Skupiliśmy się na frazach kluczowych, które generują sprzedaż i znaleźliśmy podobne do nich. Zwiększyliśmy budżet i stawki CPC w obrębie wybranych fraz.
Dzięki prowadzonej kampanii SEM, zwiększyliśmy konwersję z 24 do 57%.
57
Zrobimy przegląd danych, jakimi dysponujesz np. z Twojego CRMu, www, innych systemów. Połączymy je w jednym miejscu – DMP (Data Management Platform).
Zintegrowane dane przeanalizujemy pod kątem wzorów zachowań Twoich konsumentów. Szukamy wyraźnych motywacji konsumenckich. Sformułujmy najważniejsze wnioski (insighty).
Wskażemy segmenty konsumenckie najbardziej wartościowe ze względu na Twój cel oraz strategię osiągnięcia założonego celu. Wykonamy prognozę wyników oraz zestawiamy ją z przewidywanymi kosztami.
Zrealizujemy obraną strategię zakupu mediów w modelu automatycznym i inteligentnym (machine learning, AI). Przetworzymy setki tysięcy rekordów informacji w ciągu doby po to, by na bieżąco i w pełni automatycznie dopasować reklamy, treści i stawki Twojej kampanii SEM do warunków rynku.
Będziemy udoskonalać rozwiązania dzięki danym z Twoich kampanii. Uczący się model zakupowy będzie maksymalizować wydatki tam, gdzie znajdzie największy potencjał zakupowy Twoich konsumentów.