Zebraliśmy dane dotyczące treści internetowych, którymi interesują się rodzice małych dzieci. Przeanalizowaliśmy zapytania w wyszukiwarce Google, sezonowość tematów, pokrycie potencjału przez konkurencyjne serwisy parentingowe. Sprawdziliśmy, jak artykuły serwisu klienta optymalizowane są pod kątem Google Direct Answers oraz urządzenia mobilne.
Wśród tematów, którymi interesują się rodzice jest sporo stałych zagadnień. Jest też grupa tematów pojawiających się sezonowo lub nawet z dnia na dzień. Potencjał tych drugich jest niewykorzystywany ani przez serwis klienta, ani przez konkurencyjne serwisy parentingowe. Odkryliśmy też przestrzeń na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwań poprzez dostosowanie tekstów pod urządzenia mobilne oraz Google Direct Answers.
Przeprowadziliśmy kompleksowe szkolenie SEO dla redakcji. Następnie spotykaliśmy się z redakcją na warsztatach roboczych. Przedstawialiśmy na nich tematy, których popularność rośnie. Tworzyliśmy plan publikacji na kolejne 2 tygodnie. Wprowadziliśmy zmiany rekomendowane przez nas w audycie SEO.
80%
Zwiększyliśmy mobilny ruch organiczny o 80% w stosunku do poprzedniego roku.
#1
Dzięki naszym działaniom portal stał się #1 wśród serwisów parentingowych w Google.
Zwiększyliśmy liczę użytkowników mobilnych z ruchu organicznego o 85% w stosunku do poprzedniego roku.
85
Przeanalizujemy wiedzę, doświadczenie i świadomość Twojej redakcji w kontekście tworzenia treści w zgodzie z aktualnymi zasadami SEO.
Sprawdzimy, jak swoje serwisy prowadzi Twoja konkurencja oraz jakie działania SEO ma aktywne. Oszacujemy, jaki jest potencjał poprawienia pozycji Twojego serwisu w wyszukiwarkach.
Przeprowadzimy warsztat lub cykl warsztatów, na których przekażemy praktyczne wskazówki SEO do treści Twojego serwisu. Sprawdzimy, jak zmieniają się trendy i zaktualizujemy odpowiednio nasze rekomendacje.
Zmierzymy, jak zmienia się ruch w Twoim serwisie oraz czas spędzony tam. Ocenimy, które działania redakcji wpływają pozytywnie, a które trzeba jeszcze poprawić. Przeprowadzimy Cię przez zmianę.