Od kampanii multiscreen do Lidera Sprzedaży 2023. Case study Jan Niezbędny – Magnum Flex & Strong

Wyzwanie marki

Jan Niezbędny jest liderem w kategorii marek householdowych. W segmencie worków na śmieci marka posiada udział rynkowy oraz świadomość konsumencką kilkukrotnie wyższą od najbliższego konkurenta. Wyzwaniem jakie postawiono przed K2 Precise było zaprojektowanie kampanii dla worków Magnum Flex & Strong, której efektem byłby zauważalny wzrost sprzedaży i zwrot z inwestycji, który można byłoby powiązać z działaniami reklamowymi.

Redakcja K2 Precise

  1. Dane

    Kampania przeprowadzona przez K2 Precise była trzecią odsłoną nowej komunikacji worków Magnum Flex & Strong, w której na pierwszym planie podkreślana jest unikalna jakość produktu. Zanim marka trafiła do K2P jej działania reklamowe skupiały się na szerokim targetowaniu i wykorzystywały głównie telewizję.

  2. Wnioski

    Po przeanalizowaniu dotychczasowych działań znaleźliśmy kilka obszarów, które należało poprawić. Uznaliśmy m.in., że produkt premium, jakim w swojej kategorii są worki Jana Niezbędnego, zasługuje na indywidualnie zaprojektowaną kampanię multiscreen, która w większym stopniu dotarłaby do odbiorców zainteresowanych zakupem (większy udział core target w wygenerowanych kontaktach reklamowych).

  3. Strategia

    Zaprojektowaliśmy od nowa kampanię multiscreen. Przeprowadziliśmy optymalizację budżetu skutkującą zwiększeniem udziału kanału video online docierającego do tzw. Light TV Viewers – osób, które oglądają mniej telewizji. Podczas realizacji kampanii kontrolowaliśmy częstotliwość kontaktów oraz realizację zasięgów w obu mediach – TV i video online, tak aby uzyskać efekt komplementarności wszystkich działań multiscreen.

    W samej telewizji zoptymalizowaliśmy udział stacji, dając więcej głosu stacjom premium. Zwiększyliśmy udział Prime-Time oraz dopasowanie (Affinity Index). Wszystko to optymalizując jednocześnie koszty dotarcia.

  4. Efekty

    Jan Niezbędny został uhonorowany przez KUPCÓW POLSKICH tytułem LIDERA SPRZEDAŻY 2023, a worki na śmieci Magnum Flex & Strong 60l otrzymały nagrodę ZŁOTY PARAGON 2023.

    Złoty Paragon” – to wyróżnienie przyznawane przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski.

    Konkurs wyłania te produkty, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą Kupcom największe dochody.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Zaawansowane narzędzia analityczne

Dzięki autorskim narzędziom analitycznym przeanalizujemy działania Twojej konkurencji, a następnie zaproponujemy efektywną i sprawną optymalizację budżetu reklamowego. 

Analiza ruchu w Twoim serwisie

Przeanalizujemy ruch w Twoim serwisie pod kątem zakładanych celów.

Konsultacje SEO

Dzięki naszemu bieżącemu wsparciu Twój serwis będzie zawsze spełniał aktualne wymagania Google – będzie mógł skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5