W agencji K2 Precise, w ramach rozbudowy zespołu obsługującego klientów z branży e-commerce, utworzono nowe stanowisko – E-commerce Expert. Objął je Kacper Gilarowski, któremu powierzono m.in. obsługę części obecnych klientów agencji z tego segmentu, pozyskiwanie nowych, wsparcie planowanych wdrożeń narzędziowych oraz pracę nad rozwojem usług.
Do K2 Precise, będącej częścią Grupy K2, Gilarowski przeszedł z agencji MediaCom, w której, jako E-commerce Growth Manager, odpowiadał przede wszystkim za obsługę P&G. Do jego zadań należało budowanie oraz egzekucja strategii e-commerce dla takich marek: Oral-B, Pampers, Gillette & Venus, Fairy, Ariel, Vizir czy Always. Zakres prowadzonych przez niego działań obejmował terytorium Polski oraz całego regionu CE, ze szczególnym uwzględnieniem Ukrainy, Czech oraz Węgier.
Kacper Gilarowski posiada także duże doświadczenie w realizacji kampanii performance marketingowych, retargetingowych oraz marketing automation. We współpracy z działami ekonometrycznymi dla międzynarodowych korporacji, koordynował wdrożenia Google Analytics, przeprowadzał projekty oparte na modelowaniu mix marketingowym oraz zarządzał procesami integracji narzędziowej. Posiada certyfikaty Google Analytics, Google Tag Manager, Amazon Sponsored Ads Foundations Certification oraz Amazon Retail Readiness Certification.
„Dołączenie do naszego zespołu Kacpra Gilarowskiego stanowi kolejny etap rozwoju ekspertyzy eCommerce w Grupie K2. Stawiamy na kompleksowe rozwiązania, od developmentu eCommerce przez utrzymanie, akwizycję i retencję użytkowników, po lojalizację. Najbliższe plany w tym obszarze obejmują pozyskiwanie nowych klientów i rozwój usług u klientów istniejących.” – mówi Maja Biniewicz, Chief Business Officer w K2 Precise.