Zespół marketingowy posiadał bazę setek tysięcy adresów e-mail. Jednak nie wszystkie adresy były aktywne. Przeanalizowaliśmy dane historyczne o otwieralności i klikalności w e-maile, na które kierowane są kampanie sklepu.
O przydatności adresów e-mail świadczą 3 czynniki: historyczna aktywność maila, jego wygląd, a także domena, w której znajdował się adres. Dzięki tym wnioskom nasz system przypisał automatycznie każdemu adresowi e-mail prawdopodobieństwo otwarcia wiadomość i kliknięcia w przesyłane treści.
Zredukowaliśmy bazę adresów e-mail o 34% – usunęliśmy adresy z bardzo niskim prawdopodobieństwem kliknięcia.
10x
Uzyskaliśmy 10-krotnie większy zwrot z inwestycji w porównaniu z poprzednimi kampaniami.
37%
Podnieśliśmy konwersję do 37% przy zakładanych 10%.
Zaoszczędziliśmy 30% budżetu przeznaczonego na wysyłki mailingowe.
30
Przenalizujemy historczyne wyniki wysyłek mailingowych i sprawdzimy jaką miały efektywność.
Nasz model oceni, co i w jakim stopniu świadczy o jakości rekordów Twojej bazy danych. Każdy rekord dostanie ocenę jakości. Te z najniższą zostaną pominięte w kolejnych działaniach.