Zebraliśmy komplet danych o ruchu w serwisie, który wiązał się z kluczowymi aktywnościami użytkowników takimi jak np. rejestracja do bazy. Zbadaliśmy ścieżki docierania użytkowników do kluczowych obszarów w serwisie.
Po przeanalizowaniu danych znaleźliśmy przerwy w ścieżkach prowadzących do rejestracji. Jednym z kluczowych momentów przerwania ścieżki był pop-up, który miał zachęcać do rejestracji.
Przeprowadziliśmy szereg testów A/B z wykorzystaniem narzędzia Visual Website Optimizer. Wdrożyliśmy między innymi zmiany w kreacji i treści pop-upu zgodne z wynikami testów, tak by lepiej zaakcentować zachętę do rejestracji.
Dzięki przeprowadzonym testom A/B w ciągu 6 miesięcy poprawiliśmy konwersję o 19%.
19
Przeanalizujemy ruch w Twoim serwisie pod kątem zakładanych celów. Wnioski z analizy pozwalają nam na optymalizację serwisu.
Przeanalizujemy Twój serwis z wykorzystaniem heatmap, scrollmap i mousetrackingu. W ten sposób wykryjemy, czy i gdzie użytkownik napotyka na trudności z użytkowaniem danego obszaru Twojej strony internetowej.
Przygotujemy i przeprowadzimy test, który ma na celu poprawę współczynnika konwersji. Test jest wdrażany przy pomocy zewnętrznego narzędzia i nie wymaga zmian w kodzie serwisu, więc nie musisz się martwić o zgodę swojej centrali.