Jak stworzyć zupełnie nową okazję do pozostawienia leada? Case rankomat.pl

Wyzwanie marki

Dużemu ubezpieczycielowi zależało na zwiększaniu efektywności swoich działań performance.

Redakcja K2 Precise

  1. Dane

    Przeprowadziliśmy audyt leadów ubezpieczyciela pochodzących z najpopularniejszej wyszukiwarki ubezpieczeń OC/AC – rankomat.pl. Przyjrzeliśmy się stronie pod kątem jeszcze lepszego wykorzystania potencjału odwiedzających ją użytkowników.

  2. Wnioski

    Skuteczność rankomat.pl była wysoka, głównie poprzez obecność reklam ubezpieczyciela. Jednak w liście propozycji ubezpieczeń oferta wypadała słabo. Nie mogliśmy przeskoczyć tańszych konkurentów.

  3. Strategia

    Jeśli nie wyżej, to dajmy możliwość zostawienia leada wcześniej, przed wszystkimi konkurentami. Wspólnie z rankomat.pl opracowaliśmy specjalny format video, który dodatkowo miał pole z możliwością pozostawienia nr telefonu i zamówienia kontaktu w trakcie trwania spotu. 30 sekundowy spot pojawiał się w trakcie tworzenia listy ofert polis ubezpieczeń OC/AC, czyli zanim pojawiły się jakiekolwiek wyniki.

  4. Efekt

    Zwiększenie leadów

    Rozwiązanie zwiększyło nam ilość leadów z porównywarki o dodatkowe 20%.

    20

    Fill 1 Created with Sketch.

Co możemy zrobić dla Ciebie

Analiza Twoich potrzeb

Przeanalizujemy Twoje cele sprzedażowe, działania marketingowe. Zestawimy z możliwościami oraz poszukamy niestandardowych działań, które zwiększą zauważalność i zaangażowanie użytkowników.

Rekomendacja działań

Przedstawimy niestandarodwe rozwiązania, które można wykorzystać do zwiększanie sprzedaży. Ułożymy plan ich wdrożenia, oszacujemy spodziewane efekty i koszty realizacji.

Wdrożenie niestandardowych rozwiązań

Wdrożymy nowe rozwiązania i przeanalizujemy jaki efekt przyniosły.

Korzystamy z plików cookies oraz podobnych technologii, by móc jak najlepiej dostosować serwis do Twoich potrzeb oraz serwować Tobie interesujące Ciebie reklamy. Korzystając z naszego serwisu zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies i podobnych technologii.

Więcej w Polityce Cookies 5