Przeprowadziliśmy audyt leadów ubezpieczyciela pochodzących z najpopularniejszej wyszukiwarki ubezpieczeń OC/AC – rankomat.pl. Przyjrzeliśmy się stronie pod kątem jeszcze lepszego wykorzystania potencjału odwiedzających ją użytkowników.
Skuteczność rankomat.pl była wysoka, głównie poprzez obecność reklam ubezpieczyciela. Jednak w liście propozycji ubezpieczeń oferta wypadała słabo. Nie mogliśmy przeskoczyć tańszych konkurentów.
Jeśli nie wyżej, to dajmy możliwość zostawienia leada wcześniej, przed wszystkimi konkurentami. Wspólnie z rankomat.pl opracowaliśmy specjalny format video, który dodatkowo miał pole z możliwością pozostawienia nr telefonu i zamówienia kontaktu w trakcie trwania spotu. 30 sekundowy spot pojawiał się w trakcie tworzenia listy ofert polis ubezpieczeń OC/AC, czyli zanim pojawiły się jakiekolwiek wyniki.
Rozwiązanie zwiększyło nam ilość leadów z porównywarki o dodatkowe 20%.
20
Przeanalizujemy Twoje cele sprzedażowe, działania marketingowe. Zestawimy z możliwościami oraz poszukamy niestandardowych działań, które zwiększą zauważalność i zaangażowanie użytkowników.
Przedstawimy niestandarodwe rozwiązania, które można wykorzystać do zwiększanie sprzedaży. Ułożymy plan ich wdrożenia, oszacujemy spodziewane efekty i koszty realizacji.
Wdrożymy nowe rozwiązania i przeanalizujemy jaki efekt przyniosły.